22 Nisan 2012 Pazar

Kore'den bir film daha..


Merhaba,


Kore sineması tadını aldıktan sonra elim artık diğer yapımlara pek gitmez oldu. Dün gece yine Kore yapımlarını araştırmaya başlayınca bu filmi gördüm. Övgü ile söz ediyorlardı. Tereddütsüz izledim.

Daisy-Papatya

Film Amsterdam'da geçiyor. O nedenle benim alıştığım Kore filmlerinde farklı görseller barındırıyor içinde. 
Filme direk "aşk filmi" diyemem, zira içinde polisiye ve gizem öğeleri de işlenmiş. Hepsi uyum ve güzellik içinde... 
Çoğu yorumcu film için " çok ağladım" gibi yorumlarda bulunmuş. Ben çok sulu göz bir insan olmama rağmen o yönde fazla göz yaşı döktürmedi. Ama bu filmin etkileyici olmadığı anlamına gelmez. Kore severler mutlaka izlesinler bu filmi de. Ben çok sonra tanıdım bu filmi. Ancak geri dönüp tekrar izlenebilecek filmlerden bir tanesi benim için.



Sevgiler xoxo

1 yorum :

  1. benim de ilgimi cekiyor hatta bu gece bir tane izleyecegim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?