7 Nisan 2012 Cumartesi

Kırmızı allık aşkına...

Herkese merhaba,

Bugün size gördüğünüz bu kırmızı allıktan bahsetmek istiyorum biraz. Uzun zamandır kırmızı allık istiyordum. Fakat bilindik ve Türkiye'de ulaşabildiğim markalar arasında maalesef yoktu. Kız arkadaşım Ispanya'da iken ona sipariş etmiştim elf'in kırmızı allıklarını. İspanya'da bulamamış.. Ancak geçen gün kapatıcı almak için girdiğim bir kozmetikçide gözüm bu allığa takıldı. O an nasıl gözlerim parladı görmeliydiniz. Fakat ucuz marka ürünlere karşı ön yargım olduğu için almadan önce allığı araştırmak istedim.
Satıcının söylediğine göre kaktüs kozmetiğin yani sihirli rujları üreten firmanın yeni çıkarmış olduğu bir ürünmüş.


Allık renk olarak zaten tam istediğim gibi. Çok az bir miktarı yanaklarınıza utanmış kız çocuğu görüntüsü vermeye yetiyor. Kokusu bebek pudraları gibi :) Kalıcığını bilmiyorum henüz sürüp dışarı çıkmadım çünkü.







Parmağımdaki rengi olduğu gibi elime bulaştırdım. Yanakta bu şekilde durmuyor tabi :) Az sürüp dağıttığınızda çok şeker elma yanaklara sahip oluyorsunuz :D


Ürünün içeriğine gelince;
Bu ürünü gördüğümün ertesi günü gittim aldım. Öncesinde internette allık içeriklerine dair bir kaç araştırma yapmak istedim. İçerisindeki çinko beni daha çok tedirgin etmişti ama ben aslında onu civa ile karıştırmışım :D sonra aklıma geldi zamanında çinko hapları kullandığım falan filan. Allık içeriklerine gelince genel olarak çinko, alüminyum, titaniyum dioksit vs gibi madenler allıkların genel maddeleriymiş. Hatta öyle ki bebek bezlerinin kenar bantlarında bir miktar çinko bulunuyormuş :S Bilen birileri yazımı okuyorlarsa beni ve bu konuyu merak edenleri daha güzel şekilde bilinçlendirirlerse memnun olurum ayrıca.
Bu ürünü bulabilir misiniz bilmiyorum. Muhtemelen karşınıza küçük kozmetikçilerde çıkacaktır. Ben tesadüfen karşılaştım. Aldığıma memnunum :) Ürün fiyatı 5 lira.

Görüşlerinizi bekliyorum ;)



Sevgiler xoxo

17 yorum :

  1. rengi o kadar güzel görünüyor ki, eminim yanakta daha güzel duruyordur.Şimdi aklıma takıldı ben de mi kırmızı bir allık arasam etrafta?

    YanıtlaSil
  2. Bencede cok tatliymis! Nekadar güzel bir kirmizi : )

    YanıtlaSil
  3. bu markanın pembe allığını almıştım geçen sene bir milyoncu gibi bir yerde. kokusu çok güzel gerçekten alerji filan yapmadı bana. ben çok seviyorum kendilerini;) umarım sende seversin ;)

    YanıtlaSil
  4. rengi çok tatlıymış içerik olarak talc içerdiğinden bebek pudrası kokusu oluyor. o gözenek tıkama yapabiliyor ciltte. peeling yaparsın bol bol hemen her allıkta var zaten :)

    YanıtlaSil
  5. kızım böyle şeyleri nerden bulursun yaaa,e bayıldık ne olacak şimdi nasıl bulucaz...mikemmel şehrimde en bilindik markaları bile bulamazken kaktüsü nasıl bulcammmmmmmmmm...Güle güle sür öldüm bayıldım bittim....

    YanıtlaSil
  6. -Ozax, hemen araştırmaya başla derim :)
    -Vivacım, değil mi ama? :)
    -Minicik, seveceğimi düşünüyorum bende :D
    -Kozemetik deneyimleri, tavsiyen için teşekkür ederim :)
    - Özicim sağol :) inşallah piyasaya çokça sürerler, isteyen herkes ulaşır :) sitelerine baksana kurulmuşsa, bir mail at işe yarar belki ;)

    YanıtlaSil
  7. Canım, çinko neredeyse bütün makyaj malzemelerinde kullanılan bir element. Cilde irritan olmayan (Hatta tahrişe karşı cildi yatıştıran), doğal metallerden (nonmagnetik). Özellikle Çinko stearat bunun suda çözünmez formudur, anti-sertleşme maddesi olarak kullanılır. Fazla nemi emme ve yapışma sağlama özelliği ile kozmetiklerin doku oluşturmasını sağlar. Cilde zararlı değil yani. Ama allığın içeriğindeki yüksek Talc oranına ve parabene dikkat edilmeli bence.

    YanıtlaSil
  8. Oyyyy yerim ben onun renginiii. utanmış kız edası veriyo demek ha :D çok güldüm:D

    YanıtlaSil
  9. -Işıkcım bilgilendirici yorumun için çok teşekkür ederim. Talc ı bilmem ama paraben konusu zaten muamma :S
    - kuruşsuz sen benim bloga yorum yaparmıydın yaaa :D

    YanıtlaSil
  10. çok tatlıymış yaa bi bakmam lazım etrafıma bulursam kaçırmam:D heidi gibi kırmızı tombul yanaklı olayım

    YanıtlaSil
  11. çok sevdimrengini de ambalajını dagüle güle sür canım:)

    YanıtlaSil
  12. Benden birşeyler hoşgeldin bloguma diyorum öncelikle :) ve teşekkür ederim
    Ezgicim kesinlikle kaçırma :D

    YanıtlaSil
  13. 2,5 TL ye aldım dün bronz şeftali gibi çok çok güzel,kalıcılığıda iyi yıllar önce kullanmıştım o kadar ucuz bir fiyat denk gelince çok sevindim kutusuda epey şirin :)istanbulda bi milyonlukçu gibi yerlerde bulunabilir tavsiye ederimm

    YanıtlaSil
  14. ben aynı markanın bildiğin tupturuncu rengini 1 ay önce 3,5 tl ye aldım ve aynı şeyler benimde aklıma geldi.fiyatı ımmmm falan oldum.genede aldım.kokusu mükemmel gerçekten.ve kalıcılığı da fena değil.

    YanıtlaSil
  15. Benden ucuza almışsın ne güzel. :) Hem de turuncu ha? yanakta nasıl duruyor acaba :) güle güle sür :)

    YanıtlaSil
  16. Hangi kozmetikciden aldinizzzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşadasındaki sıradan bir kozmetik dükkanından almıştım. :-) adını bile hatırlamıyorum.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?