16 Nisan 2012 Pazartesi

Leydi Kozmetik'ten gelenler..


Yaklaşık 1 saat önce gelen bu kargo beni çok şaşırttı ve mutlu etti. Kargoyu açana kadar Leydi Kozmetik olduğunu inanın bilmiyordum. Bu kadar çabuk geleceğini hiç düşünmemiştim. :)
Bilmeyenleriniz için Leydi Kozmetik'ten biraz bahsetmek istiyorum. Woo, Eleanor, Chissa, Dii, Clarity, Leydi gibi kozmetik markalarını kapsayan bir firma kendileri. Ben sadece Woo, Eleanor ve Chissa markalarının ojelerine denk geldim. Bir kaç tanesine sahibim, İzmir ve Kırıkkale'de denk geldiğimde almıştım, ancak, özellikle de Chissa ojeleri merak ediyordum. Kuşadası'nda da bulamadığım için firmaya mail attım. Sağolsunlar beni geri çevirmediler. Ojelerin yanında allık, rimel, parlatıcı, eye liner ve farları da görünce sevinçten deliye döndüm diyebilirim :)


Ben ürünleri kullanıp, daha sonra da ayrıntılı bir şekilde ürünler hakkında yazacağım. 
Bu paket içinde beni en çok mutlu edenler ojelerin yanı sıra allık, eye liner ve siyah far oldu. Çünkü en sevdiğim makyaj malzemesi allık iken siyah far ve eye liner da bitirdikçe yenilediğim, makyajımın olmazsa olmazlarıdır. 


Mavi oje merakım hali hazırda devam ediyorken paket içinden 2 tane mavi oje çıkması ne büyük şans benim için :) 


Terracota allığı kullanmak için sabırsızlanıyorum. Hazır yaz da geliyorken.. :)




Ürünlerini daha iyi inceleyebilmem için bir de katalog göndermişler sağolsunlar. :)

Ben buradan Leydi Kozmetik'e ve benimle irtibata geçen ve ürünleri yollayan Eliza Sharshen Hanım'a, öncelikle ilgisi için ve daha sonra bu güzel paket için teşekkür ediyorum :)

Sevgilerimle xoxo

12 yorum :

  1. güle güle kullan cicilerini,ojeler güzelmiş,yorumlarını ve görsellerini bekliyoruz ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Amanıııın bana da bugün geldi Leydi'den paket :D Aynı anda yollamışlar demek kızım :)) Fotolayıp post yapacağım ben de bugün . Hepsi de çok cici,benim ojeleri boldan koymuşlar baya :D Sonunda firmalar bizi de gördü :P Güle güle kullaaan canım !

    YanıtlaSil
  3. @ Bizim kız teşekkür ederim. Kullanıp, en kısa zamanda görüşlerimi yazacağım :)
    @ Özgecim, ne yapayım şu gözünü sevdiğim Adasında istediğin şeye ulaşmak o kadar zor ki çareyi mail atmakta buldum. :D Hemen post u hazırla merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ay canımm 4 olduk :)Çok güzel dimi hepimize özel hazırlanmış gibi :)Siyah far ne kadar güzel görünüyor :)İyi günlerde kullan bebeğim.Eyeliner yorumunu da merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. allığı çok merak ettim.güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan, terracota allığı merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  7. merhaba bir şey sorabilir miyim? sizin blogunuz olduğu için mi bir çok yerden hediye geliyor,yoksa şans eseri mi?

    YanıtlaSil
  8. Hediyeler bloglara özel geliyor tabii ki. Bir çok blogda görmüşsünüzdür. Sponsorlar var.Kimi blogger arkadaşlarımıza tanıtmaları amaçla hediyeler de yollanıyor. Ama bana gelen hediyeler firmaların tamamen cömertliği ile alakalı. Bana özellikle tanıtımını yapmam için değil de ben ürünlerini Kuşadası'nda bulamadığım için gönderdi bu iki firma.:) leydi kozmetik ve gabrini..

    YanıtlaSil
  9. leydi karşı ödemeli mi gönderdi?

    YanıtlaSil
  10. Bana karşı ödemeli göndermedi. Ama karşı ödemeli göndermiş bazı blogger arkadaşlara. Nedenini bilemiyorum ama ben hiç bir şekilde ne ürünlere ne de kargoya ücret ödemedim.

    YanıtlaSil
  11. Bende allığın duruşunu merak ettim. güle güle kullan. siyahrujum.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. @ Siyah rujum, teşekkür ederim.
    allığın duruşuna buradan bakabilirsin.
    http://uzunincekivircikk.blogspot.com/search/label/Chissa

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?