16 Nisan 2012 Pazartesi

Lila Kutu # Nisan


Bu benim ilk Lila Kutu tecrübem :) Geçen ayki ürünlerden ve olumsuz yorumlardan sonra nisan ayı kutusunun nasıl olacağını çok merak ediyordum. 
Bu ayki lila kutu geçen aya nazaran çok daha iyi. İşime yarayacak ürünlerin olmasına sevindim :)


Önce gelelim Inglot ojeye. Benim sürekli olarak kullanacağım bir renk değil aslında ama yine de şans vereceğim :)
Ardel takma kirpikler çok hoşuma gitti. Daha önce hiç kullanmadım. Artık saklarım, ileride telli duvaklı gelin olursam kirpikleri de takıştırıveririm :D
Hiç kullanmayacağım Activin T form içeceği var paketin içinde. İçsem, kesin bana etkisini gösterir hemen. Zaten az olan kilom iyice düşer artık :P
Geriye kalan Bioderma güneş koruyucu ve temizleme solüsyonunu, Petal fresh şampuanı (kokusu süper, naneli), Neostrata krem, Dermosilver duş jeli ve sabunu, Palmers vücut losyonunu  hemen bir köşeye ayırdım. Olası bir seyahat için atacağım çantama, çok pratik olacak :) Yoksa ben böyle evde otururken o ürünleri kullanmaya kıyamam :)


Bir de fotoğraflarda ne kadar da büyük görünüyor ürünler. :)
Bu ayki bu güzel paket için lila kutuya teşekkür etmek gerek. Ayrıca şunu da söylemeden geçemeyeceğim. Lila Kutu'nun çok sevdiğim bir özelliği var. Hiç bir sorunuzu yanıtsız bırakmıyorlar. Geçen ay üye olmadan önce ve olduktan sonra bir çok soru sordum ve hepsine de vaktinde cevap aldım. Sonuçta müşteri memnuniyeti önemli. Lila Kutu'da buna inan ve yerine getirmeye çalışan bir firma bana göre. :)


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Kutu uyeliginiz hayirli olsun. Cidden cok zevkli birsey surpriz bir kutu acma. Ayrica lila kutu postu hazirlamak ve yazilanlari okumakda cok zevkli bence :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Haklısınız, bu ayki lila kutuyu almış olmama rağmen hala yazılanları okuyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan canım :)Çok güzel ürünler gelmiş <3

    YanıtlaSil
  4. takma kirpikler çok güzelmiş:) benim de sürekli kullanmak isteyip ama bir türlü cesaret edip alamadığım bi ürün :) bi gün deniycem ama mutlaka belki düğünümde :P
    bloğuma beklerim mutlaka :)
    http://everthingwithmeddy.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?