10 Nisan 2012 Salı

Maviş Ojelerim..

Dün ojelerimi düzenlerken fark ettim ki en çok mavi oje almışım. :)
Maden bir post hazırlamaya yetecek kadar mavi ojem var, buyrum bakalım :)




 Pastel 72'yi henüz kullanmadım o nedenle nasıl duracak tırnakta bilemiyorum şimdilik. Fakat bu kısımda 123 ve N17 bayılırım!!



Alix'in 272si de çok hoş duruyor tırnakta. 201 ve 163 ü de en kısa zamanda deneyeceğim inşallah :)


u33 ve 423 ü bir çoğunuz zaten biliyorsunuz. u33 ü çok beğeniyorum fakat temizlemesi bir işkence... 423,47 ve golden rose'un 52 sini henüz kullanmadım. Bu kategoriden en çok 423 sürmek için sabırsızlanıyorum.



Bir de Alix avien'in mint rengi 276 sı vardı onu unuttum :(

Firmalar böyle çalışmaya devam ettikçe ben daha çok oje alacak gibi duruyorum. Yalnız burdan Gabrini sesimi duyuyorsan bir bak Allah aşkına.Bir sürü çeşit çıkarıyorsun ama ben neden bulamıyorummmm!! Isyannnn!!!


Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. güle güle kullan:)bende yeşillere takmışım dün fark ettim:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) o zaman senden de bir yeşil oje postu alalım ne dersin ? :)

    YanıtlaSil
  3. aa doğru söylüyorsun en kısa zamanda yapmak lazım:)

    YanıtlaSil
  4. al bakalım sana flormar 423 ün hazır sürülmüşü =)))) kesinlikle en kısa zamanda sürmelisin,hastaa oluyor insan,bak bak doyamıyor ;)

    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/03/mavi-ve-grinin-essiz-uyumu.html

    YanıtlaSil
  5. Oooooff of!
    Önce postunu okuduğumda bende de sende gördüğüm ojelerin büyük bir çoğunluğunun olduğunu ve hatta büyük bir kısmını hala sürmediğimi, sonra diğer renklerde olan neredeyse 1 milyon ojemin de durumunun aynı olduğunu farkettim.
    Bu postun bana hiç yaramadı :)
    İşin ilginç tarafı hala bende bu renk oje yok diye almaya devam ediyorum.
    İsyan mı? Efenim???

    YanıtlaSil
  6. Sihirli mavicim ölümlü dünya boşverr her şey biz faniler için :D
    İşin şakası israf aslında diye düşünüyorum her zaman alırken fakat o nefis denen şey var ya beni mahvediyor almaya da devam ediyorum. Babam görse kesecek beni :D

    YanıtlaSil
  7. pastal 72 de çok hoş duruyor :) bir de avon'un adı ne ?

    YanıtlaSil
  8. Ben avona biraz üvey evlat muamelesi yapmışım ama sevmiyorum onu pek çok zor temizleniyor :D
    splendid blue canım.. Mayıs katalogunda var galiba yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?