11 Nisan 2012 Çarşamba

Mini alışveriş

Bugün Kpss harcını yatırmak için çarşıya indim. İşimi bitirdikten sonra pileli uzun etek arayışlarına girdim yine. Kuşadası'nda aradığın bir şeyi bulmak gerçekten çok zor. Pileli etek gelir mi, gelirse de ne zaman gelir bakalım!!
Ama rengi hoşuma giden başka bir etek gördüm, fiyatıda uygun olunca aldım ama pileli etek hala aklımdasın!!

Onun dışında uzun zamandır aklımda olan fakat alıp almamakta kararsız kaldığım pastel yeşil ve sarı ojeleri aldım koleksiyona ekledim.



Normalde, geçen sene çok sık gördüğümüz, nar çiçeği rengini kendime yakıştırmam. Ama bunun rengi o kadar soft ki!! Çok beğendim :)


Fiyatıda gördüğünüz gibi. Eminim bu tarz bir etek Istanbul'da özellikle çok daha ucuza bulunuyordur fakat Kuşadası'nda bu fiyata bir şeyler buluyorsanız kaçırmamanızda fayda var :)




Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. bu noktada denilebilecek tek şey güle güle kullan olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım,güle güle kullaaan ;) Ben de geçen yaz sonu böyle maksi bordo bir etek almıştım ama giyemedim kışa girdik diye. Bu yaz giyeceğim inş. Seninkinin renk de çok cici :)Ben de 20 tl.ya almıştım :D

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim kızlar :)
    Özgecim, bu yaz giyeceğiz artık kurtuluşları yok :D

    YanıtlaSil
  4. güle güle kulllan tatlımrenkler şahane insanın yiyesi geliyor ojeler hele süper!!

    YanıtlaSil
  5. sağol canım teşekkür ederim :) yaza hazırlığa başladık artık :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle, mutlulukla giy, sür canım :) Eteğin rengi çok güzel.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?