28 Nisan 2012 Cumartesi

Mini mini alışveriş..

  Herkese merhaba,
Bir kaç gün önce küçük çaplı bir alışveriş yapmıştım. Geç olsada bugün yayınlamak istedim.
Aradığım renkte maksi eteği sonunda buldum. :)  Zümrüt tonlarındaki yeşile bayıldığımı daha önce söylemişmiydim? :)
Birde piliseli maksi etek buldum mu benim için maksi etek olayı rafa kaldırılacak anlaşılan :P


LCW mağazalarını sık sık dolaşmayı seviyorum. Kuşadası'nda zaten dükkan kapasitesini düşünürsek, Kuşadalılar için LCW'nin açılması çok iyi oldu diyebiliriz. Tek kötü tarafı etrafta bir örnek giyinen insanları görmeniz büyük bir olasılık :D Indirim olduğu zaman alışveriş yapmayı tercih ediyorum çünkü hepimiz fiyatları indirim zamanı ne kadar çok aşağı çektiklerini biliyoruz :)
Son zamanlarda allı pullu şeyler hoşuma gitmeye başladı. Bu bluzda tek kalmıştı. Yaz akşamları kot üzerine iyi gideceğini düşünüyorum çünkü ben yaz kış kot giyenlerdenim :P Elbise ve etek sevmeme rağmen sürekli olarak giymiyorum. Kot her zaman ilk tercihim. Sıcak olmasına rağmen :P


Mutlu hafta sonları diliyorum.

Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. güle güle kullan.eteğin rengi çok hoş

    YanıtlaSil
  2. Canııım güle güle kullaaan ;) Ben de yazın kot çok giyiyorum yav :D Millet tiril tiril elbiselerle gezerken ben kot çoğu zaman :) Tabi şehiriçinde öyleyim de tatile gidince etek-elbiseye ağırlık vermeye çalışıyorum .

    YanıtlaSil
  3. Kum tanesi, teşekkür ederim :)
    Özgecim, sende sağol. Elbise etek iyi hoşta, kot gibisi yok yine de :)

    YanıtlaSil
  4. gülw güle kullan canım.yazın etekler benimde favorim:)

    YanıtlaSil
  5. etek cok guzelmıs bayıldm ii gnlerde efil efil dolas ins :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?