12 Nisan 2012 Perşembe

ve bir hediyem daha geldi :)

Sevgili, Bir alışverişkoliğin itirafları blogunun sahibesi geçen haftalarda bir çekiliş yapmıştı. Ben bu çekilişi çok geç fark etmiştim nasıl olduysa. Elbiseyi görünce resmen aşık olmuştum ve içimden bu elbiseyi istiyorum dedim. Bana nasipmiş :) O nedenle çok mutluyum. Bugün elbiseme kavuştum :)


Bu sezon için çok ideal değil mi? :) Pliseli uzun etek bulamadım ama pliseli bir elbisem var artık :)


Elbiseyi iyi fotoğraflayamadığım için, elbisenin model üzerindeki halini de göstermek istiyorum ki elbisenin tam duruşunu görebilin :)


Bu güzel elbise için Alışverişkoliği'ne çoooook teşekkür ediyorum. Severek, büyük bir keyif ve mutlulukla giyeceğimden emin olabilirsin :)



Sevgiler xoxo




15 yorum :

  1. demek sana çıkmış, ben de katılmıştım çekilişe; güle güle güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
  2. Oyyy çok güzel gerçekten kıvırcık bi kez daha bayıldım elbisene. Ben de alıcam bu tarz bişey, çok kıskandımm:p :)) Güle güle giyy:)

    YanıtlaSil
  3. Ozax, teşekkür ederim. :)
    Kurşsuzumm bende bayıldım :D çok sağol. :*

    YanıtlaSil
  4. Cok sIk bir elbiseymis, güle güle giyin güzelim : )

    YanıtlaSil
  5. güle güle güzel günlerde giy ;)

    YanıtlaSil
  6. Canım güle güle kullan çok yakışacak eminim ki :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Alice teşekkürler :)
    Canım çok sağol gerçekten :)

    YanıtlaSil
  8. gerçekten cok guzelmiş, güle güle giy

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim ayrıca bloguma hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmiş canım, çok beğendim. Mutlulukla giy :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?