5 Mayıs 2012 Cumartesi

Bugün ne sürdüm?


Pastel 72'yi alalı uzun zaman oldu diyebilirim. Sürmeyi beklediğim ojelerden bir tanesiydi. Bugün sürmek istedim ve işte karşınızda Pastel 72 :)


Ne mavi ne de lacivert. İkisi arası bir renk :) En alttaki fotoğraf gerçeğe daha yakın. Biraz photoshop ile rengi ile oynamak zorunda kaldım. Çünkü benim emektar kodak ile her zaman tam rengini yakalayamıyorum ojelerin takdir edersiniz ki.. Böyle durumlarda da "şop" nimetlerinden yararlanıyorum :P


Mat ojeleri daha çok sevmeme rağmen sedefli ojelerde ilgimi çekiyor artık. Bu ojede favoriler arasına girmeye aday :P


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. ilk mavi ojemdi bu benim :) çok güzel bence sana da çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  2. woouww harika durmuş bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. renge bak ya harika :) hemen alayım bende çok beğendim vallah :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Kızlar teşekkür ederim. Değişik bir renk evet tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?