6 Mayıs 2012 Pazar

Bugün ne sürdüm?

Herkese merhaba,
Bu akşam canım Alix 163 ve 110 unu sürmek istedi nedense :)
Aslında bu 163'ün yaklaşık bir sene öncesine dayanan bir hikayesi var.
Geçen sene bu aylarda, oje çılgınlığımın yeni yeni ortaya çıktığı zamanlarda, internete her girdiğimde Alix in bu mat lacivert rengi ojesine deli gibi bakar dururdum. Araştırırdım, ulaşabileceğim diğer markalarda bu renk var mı diye. Bu ojeyi nasıl istediğimi size anlatamam. Aksi gibi de Kırıkkale'de Alix satan bir yer yoktu. Uzun bir süre bulamamıştım. Hıı ayrıca o dönem toplasanız 10 tane ojem ya var ya yok :P Sonra bir gün rastgele bir parfümeriye girdim. Hemen girişte golden rose oje havusu vardı. Aman Allah'ım!! Golden rose da aradığım renk! O an ki mutluluğum tarif edilemez. :) Yurda döner dönmez ojeyi sürdüm ve uzunca bir süre de sürmeye devam ettim. Buradan da aslında ne kadar takıntılı olduğum sonucunu çıkarabilirsiniz :D


Alix in bu 163ünü de Kuşadası'ndan bir kaç ay önce aldım. İlk kez sürüyorum. Biraz canlılık katsın diye 110 u da işe alet ettim :) Yalnız bu 110 a hayranım. Harika bir oje. Sevmeyeniniz de yoktur herhalde diye düşünüyorum :)






Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. bayıldım benimde aklıma soktun şimdi?

    YanıtlaSil
  2. çok asil duruyo bu renk parmakta ya bayılıyorum bende

    YanıtlaSil
  3. lacıverte bayıldmm
    bu arada blogunu yenı kesfettm takıpteyım benımkıne de beklerım :))

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. lacivert süper...

    bloğuma beklerim tatlım...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. süper ojeler cok sevdim :) benim Masalimada beklerim :) biraz ortak yönlerimiz var gibi :)

    http://prensesin-masali.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  6. cOOkk guzel cok ciiciii pulLAr ya bende bı yakalayamadım sunlardan okdar baktım arkalara onleRe hıcmı pullu denk gelmez koca watsonsda bana ya hyret bısı ..:((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?