12 Mayıs 2012 Cumartesi

Bugün ne sürdüm?


Herkese merhaba,
Bugün akşam düğüne gitmek zorundaymışız. Hıh, hiç sevmem düğün olayını. Zorla seni oyuna kaldırmaya çalışan aile büyükleri falan. El mahkum gideceğiz ama... Akşam da, hediye çekilişinden kazandığım elbiseyi giyeceğim ilk kez olarak. Elbiseye de uygun kaçacak bir oje sürmek istedim. Alix Avien 201 numara.
Pastel'in 23 üne çok benziyor  ama Alix ona göre daha canlı bir renk sanki. 







Sizce nasıl? Bu elbiseyle yeterince uyumlu değil mi? :)



Sevgiler xoxo

2 yorum :

  1. oje çok güzel de elbiseyi üzerinde de görmek isterdim yani :)

    YanıtlaSil
  2. O da olur bir gün umarım :D henüz bloga o tarz foto koyacak cesareti elde edemedim tam olarak :D bir sefer hariç :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?