13 Mayıs 2012 Pazar

Bugün ne sürdüm?


Flormar'ın yeni çıkardığı spring-summer 2012 oje koleksiyonundan yalnızca bir tane renk aldım bugün. Bir önceki alışveriş postumda da bahsettiğim gibi çok fazla renk seçeneği yok ve olan renklerde zaten görmeye alışık olduğumuz renkler. Ben serinin 442 nosunu aldım. Zümrüt yeşili.  Ojenin kıvamı bilindik flormar oje! ee fabrika çıkışı aynı ne de olsa :P 
Ben rengi beğendim. Pastelin zümrüt yeşilini bilen varsa, bu renk ona göre daha koyu ve donuk. Ben rengi sevdim :)

Sizi görsellerle baş başa bırakıyorum :)





Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. cok hosuma gitti bu renk ;) yaza alirim umarim ;)

    YanıtlaSil
  2. golden rose 136 numaraya benzıyor bunuda cok sevdım. anneme cok arattım kadın bulunca 2 tane almıs favorı rengım bu

    YanıtlaSil
  3. great color!
    i love it!
    kisses from france

    YanıtlaSil
  4. @ Serrose, bulursun muhtemelen kipa da :)
    @ Chick, anne işte :) iyi yapmış ;)
    @ Fiona, j'aime cette couleur, c'est l'un des mes favoris maintenant, de plus merci beaucoup :) bious :)

    YanıtlaSil
  5. coucou
    je ne savais pas que tu parlais français ;))
    bisous
    tu as un blog génial

    YanıtlaSil
  6. Ahh, t'es trés gentille :) et merci d'etre un membre de mon blog. ça me plait :)
    Peut-etre je peux essayer d'écrir en français dans mon blog, ce serait une bonne pratique pour moi, qu'est que tu pense ? :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?