14 Mayıs 2012 Pazartesi

Bugün ne sürdüm?

 Herkese merhaba,
Bugün, aylar önce almış olduğum Alix in 300 nolu ojesini ilk kez sürüyorum. Bu rengi ilk gördüğümde çok tereddütte kaldım alıp almama konusunda. Rengi çok beğenmeme rağmen sürebileceğim bir renk olmadığını düşündüğümden vazgeçmek üzereydim. Ama iyi ki almışım. Alacalı, canlı, değişik bir yeşil :) Yeşil severlerin muhtemelen ilgisini çekecektir :)


Ben Alix i çok başarılı buluyorum bu oje renkleri konusunda. Çok güzel renk seçenekleri var fakat kalıcılık konusunda bence kendilerini biraz daha geliştirmeliler. İlk günden ojelerin soyulduğunu bilirim. Kalıcılık konusunda en başarılı Gabrini'yi buluyorum. Yine de çok beğendiğim bir renk.  :)





Siz ne düşünüyorsunuz bu yeşil hakkında? Süreceğiniz bir renk mi?

Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. Alix Avien'ın oje renkleri konusunda çok başarılı olduğuna ben de katılıyorum. Ve bu yeşilde ben de kararsız kalıp almamıştım, genelde lacivert tercih ettiğimden.
    Ama şimdi sende görünce çok hoşuma gitti :) Daha mat bir yeşil tonu var mıdır acaba alix avien'de?

    YanıtlaSil
  2. Alix te gördüğüm kadarıyla yeterince yeşil tonu mevcut değil. Mat olarak kullandığım 293 nosu var ama iki kat sürünce siyaha kaçıyor rengi, tek katta iyi durmuyor. :( yalnız pastelin bu yeşiline bayılıyorum :D
    http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2012/01/sonunda-pastel-307-ye-kavustum.html

    YanıtlaSil
  3. çok çarpıcı olmuş bence , gayet güzell canım hiç kararsız kalma yani sürerken =)

    YanıtlaSil
  4. Çokomelcim sağol ;) beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. bu yeşil rengi bende aldım ve çok severek kullanıyorum :) hatta bir tırnak süsleme de yaptım :)

    http://goncaninguncesi.blogspot.com/

    bende beklerim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?