18 Mayıs 2012 Cuma

Entel Köy Efe Köye Karşı. Izledim ve çok sevdim :)


Az önce bitti film. Keşke bitmesin dedim. İzlerken o kadar çok eğlendim ki!! Kardeşimin tavsiyesi üzerine izledim. Arada güzel filmler tavsiye ettiği oluyor böyle :P 
Ülkemin insanlarını seviyorum ya ama iş Ege olunca biraz daha mı çok seviyorum ne :P  Şaka bir yana Ege ağzını gerçekten çok seviyorum. Egeli oluşumdan mı diyeceğim ama Kuşadası'nda ya da Aydın'da böyle konuşmazlar. Buranın yerli halkından yani artık bizim anneannelerimizden falan kısaltma kelimeler ve yapcam, etcem, geliyom, gidiyom tarzı kelimeler duyabilirsiniz ama Muğla tarafları bir başka galiba :) Şahin Irmak'ın oyunculuğuna bayıldım. O kadar doğal o kadar güzel ki... Hele o kadın! Aman Allah'ım nasıl güzel bir Türkçe konuşmak o. 
Filmde küfür var, gayet açık şekilde. Ben baştan söyleyeyim de :D ama o insanların hareketleri ile birleşince beni çok rahatsız etmedi. Yani sizi filmde güldüren küfür değil o insanların halleri. İzlemenizi tavsiye edeceğim eğlenceli bir film. :)



Hayırlı geceler 


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Ege'li değilim ama Ege şivesini acaip severim, facebook gruplarına bile gittim üye oldum o derece.:D

    Filmi en kısa zaman da izleyeyim bende.:)

    YanıtlaSil
  2. ben de izledim bu filmi geçenlerde çok beğendim :) Berlin kaplanı nı da izlemediysen tavsiye ederim o da çok komik :)

    YanıtlaSil
  3. @ Melodram, tamam işte, bu film bence tam senlik. Konuşmalara bayılacaksın :D
    @ Ezgicim, izldedim onu da, o da çok hoşuma ama bu film daha bir başka sanki. Bayağı bir güldürdü yani.:D

    YanıtlaSil
  4. Ben de izledim bu filmi.Gerçekten izlerken en çok eğlendiğim filmlerden biriydi =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?