23 Mayıs 2012 Çarşamba

Gabrini'ye teşekkürler..


Herkese merhaba,
Az önce gelen kargo beni çok mutlu. Beklediğim bir kargoydu aslında; ama ne zaman gelir diye düşünmekten heyecan yapmıştım. Kargocuyu da kapıda görünce çok mutlu oldum .:)
Gabrini'nin terracota pudralarını bloglarda gördükten sonra merak etmeye başlamıştım. Kuşadası'nda bazı kozmetik dükkanlarını dolaştım. Bulamadım. Ben de firmaya mail attım. Kuşadası'nda pazarlamaları var mı yok mu öğrenmek için. Daha sonra bana telefon numaramı istedikleri bir mail yolladı firma yetkilisi Selçuk Bey ve iki gün sonra da beni aradı kendisi. Yeni yeni iç pazara açılan bir firma olduklarını ve maalesef Kuşadası'nda henüz pazarlamaları olmadığını söyledi. Ancak istediğim ürünü bana hediye etmek istediklerini söyleyince ben çok memnun oldum tabii ki. Çünkü ben ilk kez terracota pudra deneyeceğim.:)


Selçuk Bey, sağolsun merak ettiğim iki rengi 04 ve 02 numaralı pudraları bana yolladı. Kendine sizin huzurunuzda tekrar teşekkür ediyorum.


Üniversite okurken Kırıkkale'de Gabrini'nin ürünlerini bir dükkanda görüyordum ancak o zamanlar ismini pek duyduğum bir marka olmadığı için pek güvenemiyordum. Ama bir keresinde 3 lü farlarını almıştım. Fiyatı çok uygundu. Benim de mezuniyet makyajım için siyah ve gri fara ihtiyacım vardı, merak edenler için buradan.
O fardan çok memnun kalmıştım ancak düşürdüm ve param parça oldu uzun zaman önce, artık yok :(
Gabrini son zamanlarda atağa geçtiği için ben de merak uyandıran bir firma olmaya başladı. Umarım ürünlerini Kuşadası'nda bulabileceğim günlerde gelir. Çünkü aynı markalardan alışveriş yapmak zorunda olmak artık can sıkıcı hale geldi, internette bu kadar ürün çeşitliliğini gördükçe....

Tekrar teşekkürler Selçuk Bey ve Gabrini :)


Ps. ürünleri kullanıp ayrıntılı yorumlarımı sizlerle paylaşacağım :) Şimdilik sadece sizlerle mutluluğumu paylaşmak istedim :)


Sevgiler xoxo





9 yorum :

  1. Güzel gözüküyorlar güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
  2. güzelim ben de gabrini farlarını kullanıyorum ve çok memnunum; güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. @ Begummy teşekkürler :)
    @ Ozax, sağol canım, ben de bulursam o farlardan tekrar alacağım.teşekkürler ayrıca :)

    YanıtlaSil
  4. bende geçenlerde bir markette denk geldim, anneler günü indirimi için yüzde 50 de indirimi vardı,2 allığını aldım,çok memnun kaldım.hele bir turuncu rengi var ki sorma,yüzümde çok doğal duruyor,lütfen türk firmaları atağa geçin,yabancı kozmetik firmalarına pirim yaptırmayın..bizim devletimiz,bizim insanımız kazansın

    YanıtlaSil
  5. ne güzel söyledin yeliz. umarım milletimizin firmalarını daha yoğun olarak çevremizde görürüz :)))

    YanıtlaSil
  6. Lovely babe! Let`s follow each other!
    xoxo

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  7. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with GFC or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  8. segıyle kullanteerocota gıbı duruyorlar ne guzel..benım cıldım hasssas herseyı kuallanamıyorum ama emınım cok guzlellerdır :((( bu arada bende bekleırm sevgıler

    YanıtlaSil
  9. Evet canım hafif terracotalardan, teşekkür ederim. Biraz daha kullanıp fikirlerimi paylaşacağım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?