29 Mayıs 2012 Salı

Garnier BB Krem. Bir de benden dinleyin bakalım :)

Herkese merhaba,
Nasılsınız bakalım? :) Ben Kpss stresiyle boğuşuyorum. Üstüme acayip bir hal çöktü, tamamen asosyalleştim. Dışarı bile çıkmıyorum neredeyse. Doğru düzgün derste çalışamıyorum. Sınava bir gireyim çıkayım da ne olacaksa olsun....
Şimdi gelelim Garnier'in meşhur BB kremine... Anneler günü indirimi zamanında, çok merak ettiğim için almıştım.
Bir çoğunuzun bildiği gibi bu bir renkli nemlendirici. Fondötenlerin sağlamış olduğu kapatıcılığı bu üründen beklemeyin öncelikle. Kapatıcılıkta yok denecek kadar az zaten.
Ben bu ürün hakkında genel olarak kötü yorumlar okudum ancak benim ürün hakkındaki görüşlerime gelirsek:
Karma bir cilde sahibim ve burun bölgemdeki siyah noktalardan muzdaribim ancak bu ürün yağlı olmasına rağmen beni rahatsız etmedi. Nemlendirmesi çok güzel. makyaj öncesi ekstra bir nemlendirici kullanmama gerek kalmıyor. Ürünü bütün yüzüme uyguluyorum ve bir kaç dk kremin cildimde oturmasını bekliyorum. Sanki cildime zeytin yağı sürmüşüm gibi yağlı bir görüntü oluşuyor önce fakat ben mat pudramı belli belirsiz cildime küçük vuruş hareketleri ile uyguluyorum ve cildim hem canlı hem doğal görünüyor. Ben normal şartlarda zaten fondöten kullanan bir insan değilim. Uzun yıllardır pudra kullanıyorum. Pudrayı sevmeme rağmen bazen verdiği mat görünümden rahatsız olduğum oluyordu özellikle de yaz aylarında. :) BB krem sayesinde bu sorunu da çözmüş oldum. Sadece denemek amaçlı aldığım ve de pek beklentimin olmadığı bu üründen ben çok memnun kaldım. Bitince tekrar almayı düşünüyorum. :)




Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. ayyy bende kullanıyorum ve çok memnunum walla :):) normalde fondoten falan kullanmam ama bu çok hoşuma gitti bambaşka birşey :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yeni kullanmaya başladım. Yorumlardan korkmuştum biraz ama çok sevdim.

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bende yeni aldım bundan ama sevdim mi sevmedim mi pek bilemedim..:)Biraz yağlı gözüktü dediğin gibi ama yüzümde çok hafif durması sanki makaj yok gibi sevdim. Senin üzerine pudra kullanma tavsiyeni uygulayip yeniden bakayım ben bi :P

    YanıtlaSil
  4. Nur, evet çok az pudra dokundur cildine o yağlı görünümü alıyor :)

    YanıtlaSil
  5. 1-2 sefer kullandım ben de canım, ama anlatıldığı gibi yağlandırma sorunu falan yaşamadım. Şimdilik ben de memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Mukemmel bi urun 100 uzerinden 100 !

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?