30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kozmotrend siparişim


İyi akşamlar kızlar,
Yaa Yurtiçi kargo çalışanlarına çok üzüldüm biliyor musunuz? 1 saat önce kargo geldi ve çocuk yorgunluktan bitmiş, zavallı gözlerini ovuşturuyordu, uykusu da gelmişti sanki. Bu saatte teslimat mı olur aaa :S
Allah tüm çalışanlara kolaylık versin.
Kozmotrend'den ilk siparişimi ben de verdim cumartesi akşamı. Sadece tek bir ürün almama rağmen, büyük bir kutu ile geldi siparişim.


Loreal'in perfect clean temizleyicisini çok merak ediyordum. Kozmotrend de görünce almak istedim. Kozmotrend çalışanları da yanında gördüğünüz banyo liflerini de göndermişler. Düşünceli davranmışlar. Bu aralar lif almam gerekiyordu zaten :D


Bakın, ürün bana bu şekilde sarılmış halde geldi. Çok şaşırdım. Çünkü kırılıp, parçalanacak bir ürün değil. Ama onlar işlerini garantiye almışlar ve tek bir ürün için bile böylesine bir paketleme yapmışlar. Teşekkür ediyorum :)


Ayrıca sitede kapıda ödeme seçeneği de mevcut. Sadece ekstradan 4 lira hizmet bedeli ödüyorsunuz. Ben kredi kartı kullanmadığım için kapıda ödeme seçeneği ile alışverişimi yaptım.

Memnun kaldım mı? 
Evet, bir sorun yaşamadım diyebilirim. İhtiyaç durumda tekrar alışveriş yapabileceğim bir site bundan böyle kendileri :)


Sevgiler xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?