5 Mayıs 2012 Cumartesi

Maksi etek ailesine bir yenisi daha :)

Herkese merhaba,
Bizim bu Kuşadası'nda doğru düzgün bir şey yok diye yakınıyorum çoğu zaman. Bu seferde "Ambar" var diye övüneceğim :P
 Bu Ambar isimli mağaza benim çocukluğumda açıldı. Sanırım 5. sınıfa falan gidiyordum. Belki daha önce açılmıştır bilemiyorum ama ben ambar ı o zamanlar tanıdım. Size hep bahsettiğim, neredeyse öz ablammış gibi olan akrabam genç kızlığında oradan alışveriş yapardı. O zaman nedense ürünlerini hiç sevmezdim. Çok paçavra vari görünürdü ürünleri. Jan Rasco varya hani. İşte o mağaza gibiydi. Ambar uzun zaman önce kendini aştı. Jan Rasco kendini çok geliştiremedi. Güzel parçaların yanı sıra çoğunluğunu " bunları kim giyer yaaa" dediğim parçalar oluşturur.
İşte Ambar da Kuşadası için büyük bir nimet. Hem uygun fiyata hem kaliteli ürünler bulmanız mümkün. Bu eteği 25 liraya aldım. Daha bir sürü rengi vardı. Aslında benim aklımda çimen yeşili kaldı ama bu laciverti de çok beğenerek aldım. Ben de bir huy vardır. Bir giysiyi, artık her neyse, ne kadar çok beğenirsem beğeneyim eğer rahatça giyemeyeceğimi düşünüyorsam kolay kolay almam. Bu rengi de daha rahat kullanabileceğimi düşündüğümden aldım. Ama belki bir ara yeşili de alırım, 36 bedeni tükenmezse tabii :P



Fotoğraf kalitesi biraz kötü oldu maalesef. Eteğin genel özü bu. içinde saten tarzı bir astarı var, dışı ise tül. :)

Şimdilik bana müsade. :)

Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. Canımcım güle güle kullan ;) Ambar hala duruyor muydu yav :D Karşıyaka çarşıda da vardı Ambar ve Jan Rasco,eskiden bir uğrar çıkardım birşey beğenemezdim . Bayadır girmedim hoşuma giden şey olmuyor diye. En son Ambar'dı sanırım,oraya girdiğimde fiyatların yükselmiş olmasına çok şaşırmıştım :))

    YanıtlaSil
  2. Ambar'ı dediğin gibi hiç girmeyeceğim, girsem de birşey bulamayacağım bir yer olarak görürdüm, sonra kendini aştı gerçekten, uygun fiyata modern ve güzel şeyler bulabiliyorsun:)))
    sen de güle güle giy eteğini:)))

    YanıtlaSil
  3. Kızlar teşekkür ederim. Özgecim Ambar walla çok değişti ya :D
    Ozax, öyle gerçekten ambar iyi ki var artık onun sayesine iyi giyiniyorum sanki ha :D

    YanıtlaSil
  4. gule gule giy :) bugun ben de lcwaikikiden bunun tipkisinin aynisini aldim :)

    alsancakta (izmirlisin diye varsayip yazasim geldi bunu niyeyse :D) bir ambar var tanrim dunyanin en cirkin kiyafetlerini satiyorlar, ama onun disinda guzelyalida ve hataydaki ambarlar inanilmaz modern ve guzel seyler satiyorlar -en azindan izmirlilere bir faydam dokunsun :)

    YanıtlaSil
  5. canım sağol sende güle güle giy :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?