13 Mayıs 2012 Pazar

Minicik alışveriş..


Herkese merhaba,
Uzun zamandır kipaya gitmiyordum. Yenilemişler kipayı, merak da ediyordum. Bahaneyle gitmiş oldum bugün kardeşimle birlikte. Hem bazı ürünlerde indirim olduğunu da duymuştum :)
İndirimden aldıklarım BB krem ve Maybelline maskara. One by one ı çok severek kullanıyorum. Bitmek üzereydi zaten. İndirimde olduğunu görünce kaçırmak istemedim. BB kremi çok merak ediyorum. Kimi iyi derken kimi çok kötü olduğunu söylüyor, bakalım benim görüşüm hangi grupta yer alacak :P
Flormar'ın yeni koleksiyon ojelerine baktım. Çok az renk seçeneği vardı. Olan renklerde zaten alışık olduğumuz renkler. Ben zümrüt yeşilini aldım sadece. Hatta birazdan süreceğim. :)
Gliss e geri dönüş yapacağım galiba. Saçım çok matlaştı. Kremini aldım tekrar. Bir süre kullanacağım umarım yeniden biraz etkisini görebilirim :P




Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. şu BB yi bende merak ediyorum , görüşlerini yazsana bi ara , valla çok makbule geçer hee

    YanıtlaSil
  2. :) yarın kullanmayı planlıyorum. Ben de çok merak ediyorum. Bir çok kişi memnun değil ama umarım ben memnun kalırım ya

    YanıtlaSil
  3. Aradan onca zaman geçti ve ben geri dönüş yapmak istedim sana.Garnier BB ile ilgili yazınıda okudum o zamanlar ve sonrasında denedim.Ben de çok memnun kaldım kullanmaya devam ediyorum.Teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım. Maybelline bitsin ben de Garnier e geri dönüş yapacağım hemen :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?