17 Mayıs 2012 Perşembe

onlineeczanem.com siparişim ve bir teşekkür :)

Herkese merhaba
Size geçen cuma yaptığım siparişten bahsetmek istiyorum biraz. Bir süredir anneme güneş koruyucu almayı düşünüyordum yazın yoğun çıkan güneş lekelerinden dolayı. Tercihim, hakkında çok şey okuduğum ve artık bende müthiş bir güven oluşturan la roche oldu. Sipariş konusuna gelince sizlerin tavsiye ettiği birkaç siteyi inceledim. İçime en çok sinen onlineeczanem oldu. Fiyat karşılaştırması yaptığımda aynı ürün diğer istelerde de aynı fiyattı, 51,90. Bu benim için bir artı değildi. Siteyi tercih etmemdeki asıl sebeplere gelince; kargo ücretsizdi, bir çok ödeme seçeneği vardı ki ben kartım olmadığı için kapıda ödeme seçeneğini tercih ettim, son olarakta la roche terman su hediyeliydi. O fiyata la roche un bir ürününü daha deneme fırsatım olacaktı. Tereddüt etmeden siparişimi verdim. Bu tarz bir alışverişi de ilk kez yaptığımı belirtmeliyim :) Pazartesi günü kargom elime ulaştı. Ben paketi açtığımda biraz hayal kırıklığı yaşadım çünkü iki ürünün de la roche olmasını beklerken termal su vichy'ninki geldi. Durumu uygun bir dille siteye bildirdim. Inanın hiç bir talebim olmadı. Ancak ertesi sabah telefonum çaldı. Onlineeczanem'den Gökhan Bey aradı. Ellerinde la roche bulunduğunu, kargoyu hazırlayan arkadaşların yanlışlık yapmış olabileceklerini ve bu durumla ilgilenip bana la roche yollayacaklarını söyledi. Tabii ki bu beni çok mutlu etti. Bugün de kargomu aldım. Paketten kocaman 150 ml lik bir termal su çıktı ben hediyesi olan 50 ml lik beklerken :)

Ben bu cömert davranışından dolayı Gökhan Bey'e çok teşekkür ediyorum. Müşteri memnuniyetine önem veren bir site olduklarını gördüm ve gerçekten tebrik ediyorum kendilerini.



İlk gelen paketimden bu 3 numune ürün de çıktı. Numune ürünleri çok seviyorum. Olası acil bir yolculukta bu tür ürünler benim çok işime yarıyor. Onları ayrı paket yapıp hazırda bekliyorum :)



Bilen arkadaşlar mutlaka vardır fakat haberi olmayan arkadaşlar için, onlineeczanem.com ' u incelemenizi tavsiye ederim.Gördüğüm kadarıyla sürekli olarak indirimleri ve hediyeli ürünleri oluyor İndirimlerinden faydalanabilirsiniz. Memnun kalacağınızdan eminim. :) 

7 yorum :

  1. online eczanem insanı hiç madur etmiyor ama siparişlerde hep yanlışlık yapıyorlar sonra telafi ediyorlar 3 kez yaşadım aynı şeyi

    YanıtlaSil
  2. ben de daha önce o siteden alışveriş yapmıştım hiçbir sorun yaşamadım

    bloğunu yeni keşfettim takipteyim :)ben de beklerim

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım :) la roche güneş koruyucu güzel baya. orada bir effaclar do sample ı gördüm ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. @ Kozmetik deneyimler, hadi ya, 3 kez mi? Mağdur etmemeleri çok güzel ama o zaman daha dikkatli olmaları gerek sipariş konusunda.
    @ Gece kıyafeti, hoşgeldin :)
    @ Darkchocolate, sağol canım :))

    YanıtlaSil
  5. bir ben alışveriş yapamadım onlineeczanemden :) kısmet olmadı bir türlü. Güle güle kullan canım (:

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim canım :) onlineeczanem güzel bir site, neden olmasın sen de yaparsın bir gün bir alışveriş :)

    YanıtlaSil
  7. hepsını sevgıyle kullan..bende bloguma bekleırm...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?