16 Mayıs 2012 Çarşamba

Pastel Terracota Allıklarım..

 Herkese iyi akşamlar,

Ayyy kızlar iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ama ben bu allıkları aldığım için şu an çok mutluyum. Biliyorum aslında ihtiyacım yoktu ama dün görünce dayanamadım. Aklıma takıldı. Bugün de gittim aldım. Pastel'in 06 nolu şeker pembesi allık uzun zamandır aklımdaydı. Bir alana bir bedava kampanyası adı altında böyle bir paket hazırlamışlar. Çok hoşuma gitti.  İçinde 06 nolu allığın olduğu paketi seçtim. Diğerleri bronz ve altın parıltılı allıkları kapsıyordu. Sanırım bronz olan da 03 numara. Emin değilim netten baktım. Pakette ya da allığın arkasında yazmıyor.









Daha sonra kullanıp görüşlerimi yazacağım ama okuduğum bir kaç yazı bu allıkların gayet güzel bir yapıda ve kalıcılıkta olduğunu söylüyordu. :) 
Sadece ambalajları çok "dandik" :P Çok zayıf bir plastikten yapmışlar. Daha özenli olmalılar. En azından sağlam olsun, elinize aldığınızda parçalanacakmış gibi hissettirmesin değil mi?



Böyle işte kızlar. Benimde hassas olduğum nokta rengarenk allıklar :) Siz konu makyaj olunca hangi ürünlere hayır diyemiyorsunuz? :)


Sevgiler xoxo

13 yorum :

  1. Fondöten delisiydim şimdi de pudra delisi oldum nereye gitsem hep bu iki ürüne gözüm takılır yeni yeni allık almaya başladım ben kendime :)) Ama pembeye tek kelimeyle bayıldım kahvesi benim kullanmayacağım bir renk. Güle güle kullannn sür sürüştür şekerim :))

    http://ezgiyleguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. parıltılı olandan bende var canım, özellikle yazın yandığında daha güzel duruyor ama çok kalıcı değil bence:)))
    güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  3. @ Ezgicim fondöten delisini ilk kez duyuyorum .) hani ben gibi renkli şeyler ilgisi olan çokturda.. Seninki biraz değişikmiş doğrusu :) çok sağol bu arada ;)
    @ Ozax, doğru diyorsundur canım. Kalıcılık konusunu bilemeyeceğim henüz. Ama ben zaten bir süreyim saatlerce beni idare etsin diye takılmam. Allıklarla haşır neşir olmak hoşuma gider :D ayrıca sen de sağol :)

    YanıtlaSil
  4. Evet biraz farklıyım sanırım herkes renk renk şeyler alır ben ev dolu fondöten hala fondöten siparişi veriyorum , alıyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Ben bu allıklardan yıllar önce kullanmıştım.Gerçekten çok güzeller.gram olarak da fazla sanırım.baya bereketliydi.böyle 2'li paket görürsem ben de alırım dayanamam.gratis'te fırçalı paketini gördüm.fırçası güzel olsa alıcaktım ama çok dandikti.İyi etmişsin almakla.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. @ Çok hoşşun Ezgicim :)) ahh biz bayanlar. Konu süs püs olunca dur demek zor. :))
    @ Begummy, teşekkür ederim :) ve evet 12 gram. Bitirilmesi çok güç bir ürün benim açımdan çünkü sürekli farklı allıklara el atıyorum her seferinde. Çok istikrarsızım bu konuda.

    YanıtlaSil
  7. ayy süperlermiş bronz olana bittim :D fiyatları ne kadar kuzum? güle güle kullan bu arada

    YanıtlaSil
  8. Hehe sağol canım :) normalde fiyatı 29 liraymış. İkisini 30 a aldım ben. Bulursan sende al :) tek fiyatına iki tane. Seviyorum ben böyle kampanyaları iyi oluyor :D

    YanıtlaSil
  9. ne güzelmiş yaa bunlar böyle brons olana bi göz atıcam bende ışıltısına bayıldım güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  10. Sağol canım :) ben pembe hastasıyım ama bronz olan da güzel evet :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de pudra, allık, sonra ruj vs vs hastasıyımdır :) Güle güle kullan canım, pembesi harika :)

    YanıtlaSil
  12. sağol sevdacım :) ruj hastalığı bir dönem bende de vardı, onun yerini allıklar aldı ama terracota pudra merakı başladı şimdi de. Hadi bakalım hayırlısı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?