30 Mayıs 2012 Çarşamba

Pastel'den bana da sürpriz var :)

Herkese merhaba,
Pastel'in bu güzel sürprizinden ben de bugün nasibimi aldım :) Çok şirin minicik bir paket... İçinde 3 parfüm numunesi ile benim en çok merak ettiğim çikolatalı-kahveli ojesi.. Sağolsunlar ricamı geri çevirmediler. Mail attıklarında, cevap olarak ben de çikolatalı olanı merak ettiğimi söylemiştim. Çünkü çikolata ya da kahve kokulu ürünlere karşı acayip bir ilgim var. 



 Pakete bayıldım. Çok sevimli :)


Oje ise o kadar minik ki nasıl tutacağımı bilemedim :) Aslında tüm ojeler böyle minik olsalar... Zaten oje bitirmek kolay değil. ben hayatım boyunca tırnak güçlendirici harici oje bitirmedim çünkü :P
Ojenin kapağını açınca direk kokladım kokusunu merak ettiğim için. Siz böyle bir hataya düşmeyin :) Çünkü direk keskin oje kokusunu alırsınız :)  Sürümü her zaman ki gibi kolay. Yapısı yoğun. Kuruduktan sonra çok güzel kahve-çikolata arası bir koku alıyorsunuz. Annem ki oje kokularından midesi bulanan kadın, bu ojenin kokusuna bayıldı. Çok çabuk kurudu. Ben çok beğendim :) Daha fazla çeşit çıkarmalarını umuyorum :)


Parfümler ise tam genç kız kokuları :D Kullanır mıyım bilemiyorum çünkü alışkın olduğum kokunun haricinde başka bir koku kullanmakta zorlanan bir insanım; ama ben bu 3 kokuyu da beğendim. Tam yazlık kokular.. 



Pastel'e bu güzel paket için teşekkür ederim :) Oje konusunda değişik bir konuya el attılar. Umarım gerisi gelir. Bize de tebrik etmek kalır :)


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Beautiful colors!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  2. of nasıl yani para ödemeden deneme için göndermiş olamazlar değil mi :) eğer öyleyse hemen mail adresini istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bediacım tanıtım için gönderdiler, evet, ücret talep etmeden. Artık gönderim yapmıyorlar maalesef. Uzun zaman önce satışa çıktığı için ürün. Yine de ulaşmak istersen pastel in kendi sitesinden irtibata geçebilirsin.
    http://www.pinkar.com/pastel/index.php

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?