3 Haziran 2012 Pazar

Avon Vücut Peelingi...


Herkese merhaba,
Bir süredir vücut peelingi arayışı içindeydim. Geçen ayki avon kataloğunda da şansıma planet spanın peelingi vardı, üstelik indirimde. Denemek için aldım ve memnun kaldım :)
Aslında en güzel peeling yöntemi bence kese yapmak; fakat kese yapmadığım zamanlarda aşırıya kaçmadan peeling ile desteklemek istiyorum. Çünkü benim vücudum çok çabuk bütür bütür bir hal alıyor bu da beni deli ediyor..


9 liralık bir ürün için bence gramajı uygun. Tayland nilüfer çiçek özlü rahatlatıcı ve temizleyici peeling olarak yazmışlar. Ben bir miktar banyo lifine dökerek kullandım. Daha iyi sonuç alacağımı düşündüm.


Kokusu hafif ve hoş. İçinde çok yoğun miktarda tane yok.Kremsi de bir yapısı olduğu için vücudunuzu çiziyormuş gibi bir his bırakmıyor.  Tekrar alabilirim bitince ama başka peelingler de denemek isteyebilirim. Henüz bilemiyorum :)



Sizlerin kullandığı ve tavsiye edebileceği ürünler varsa hemen isimleri alayım hanımlar, lütfen :)


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. çok çapuk bütür bütür? :D Harfler karışmış bebek! :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy evet :D çapuk ne gerçekten de :P sağol canım uyarı için. Sen de olmasan.. :D

    YanıtlaSil
  3. kese canım mis gibi kesemi atarım ohh :D

    YanıtlaSil
  4. bunu da merak etmiştim ama temsilciyle irtibata geçememiştim. ben avon'un planet spa ölüdeniz ve naturals vanilyalı kullandım çok beğendim. :D yves rocher denemek istiyorum her gördüğüm vücut peelingini denemek istiyorum aslında yıh yıh :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?