13 Haziran 2012 Çarşamba

Bunlar da benim "Essence"lerim! :)

Herkese merhaba,
Essence çılgınlığını bir çok blogdan ilgi ile takip ettim. Bu çılgınlığa benimde dahil olmamı sağlayan bir blogdaşımız var ki, ona bir de buradan teşekkür etmeliyim. 
Sevgili ıvır zıvır çılgını (benim deyimimle).  Sana bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim yardımların için :)
Kendisine gratislerin yerini sormuştum, o da bana " ben daha bugün gratisteydim. Bilseydim istediklerini alırdım. Gelemezsen istediklerini bana söyle ben alırım." tarzında sağolsun benimle konuştu. Bir kaç gün arka arkaya mailleştik. Ürünleri tartıştık, konuştuk. İstediğim ürünlere karar verdim ve bir liste yapıp gönderdim. Daha benim parayı havale etmemi beklemeden istediğim ürünleri cuma günü gitmiş almış ki ben kendisine parayı daha dün yatırabildim. Parayı yatırmamı beklemeden ürünleri kargoya verebileceğini dahi söyledi. Bu davranışı karşısında çok şaşırdım ve mutlu oldum. Henüz yüzünü görmediğim, sadece ilgi alanlarımız üzerine tanışıp sanal ortamda konuştuğum böyle bir kaç isim var ve ne kadar güzel ki hala iyi, temiz kalpli insanlar var ve bu ortam o kişiler ile tanışmam için bana fırsat veriyor. Ivır zıvır çılgını blogdaşımız da ne kadar iyi niyetli, güzel bir insan olduğunu bana gösterdi. Bıkmadan, usanmadan maillerime, mesajlarıma cevap verdi. Ürünleri almakla ve sonrasında kargolamakla uğraştı. Çok sağolsun gerçekten. Beni çok mutlu etti :)
Belki bazılarınız için bu o kadar abartılacak bir durum olmayabilir fakat hiç tanımadığı insanları dahi mutlu etmek için uğraşan böyle insanlar varsa, gelecekten de umut var demektir bana göre.
Bunun sonuna benim kuruşsuz arkadaşımı yani makyajseveri de eklemesem olmazdı. O da zamanında böylesine uğraşmıştı ve istediğim pastel ojelere sahip olmamı sağlamıştı ( tabii daha sonra biz olayı hediye etkinliğine çevirmiştik o da ayrı mesele :)




Bunlar da benim merakla beklediğim ürünlerdi. Kullanıp size tanıtmayı sabırsızlıkla bekliyorum :)
Yalnız ürünlerden biri beni hayal kırıklığına uğrattı. O da stay all day far. Minicik bir far. İnternet insanı gerçekten ambalajlar konusunda çok yanıltıyor. Hadi neyse, minik oluşundan geçtim. Barii ambalajı plastik değilde cam olsaydı. Umarım gerçekten iyi bir yapısı vardır da, o far için verdiğim 10 tl ye acımayayım sonradan.




Ivır zıvır çılgınım, tekrar teşekkürler :)


Sevgiler 
xoxo

15 yorum :

  1. Oooww canımcım sen de Essencelendin sonundaaa :) Güle güle kullaaan hepsini de ! Bu 2 oje kalmamıştı benim gittiğim Gratis'te :( Sen sür de görelim artık :-* Farın da renk ve yapısını merak ediyorum . Ambalajı çok şirin gelmişti bana,elime alıp bakmamıştım ama .

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım. Sonunda :) bu ojeler, özellikle de 38 numara en çok satılan galiba. Umarım diğer serileri de zaman içinde Türkiyemize gelir.

    YanıtlaSil
  3. Anemmmm .) Güle güle kullan canım benimmmm .)

    YanıtlaSil
  4. kirilmadan eline ulasmalarina cok sevindim kuzum :D gule gule kullan :))

    ahaha tum andaclarim dahil hakkimda yazilan en uzun yaziyi yazmissin cok tesekkur ederim, yardimci olabildiysem ne mutlu bana :*

    YanıtlaSil
  5. yeni bebiklerin hayırlı olsun canım güle güle kullan. bende fondotenın yapısını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  6. @Artemis, çok teşekkürler :)

    @Parfoj, gerçekten beni çok mutlu ettin sağol :) ve o paketlemeyle kırılmaları imkansız görünüyordu gerçekten :D harikasın! :)

    YanıtlaSil
  7. Oyy yerim kız ben seni yerim yer yer yer yer yer tatlı dillerini sevdiğim!!! Parfoja kıvırcığımı mutlu ettiği için benden de tesekkurler :)) Mucuk!

    YanıtlaSil
  8. bende birkaç blogger arkadaşımdan benzer tepkiler almıştım, gerçekten çok mutlu olmuştum.

    bloğumda çekiliş var beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/06/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil
  9. @ Chick, tatlım sağol :) kullanmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Köpük fondöten hakkında ilk olarak makyajlikız'ın yorumunu oku istersen :)
    http://www.makyajlikiz.com/essence-soft-touch-mousse-make-up/

    @ Justuntitled, canım benim, yüzümü güldürdün güzel yorumunla yine :) :* bir mukavele ;)

    @ Pink fashion, kesinlikle mutluluk verici :) davetin içinde teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. almışsınız sonunda :)
    ben allık arayışındayım ama hala :D
    bu arada ojelere bayıldım bayıldım güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  11. @ Eloss, evet sonunda muradıma erdim :) teşekkür ederim :) Nasıl bir allık arıyorsun bu arada? Allık yazılarımı okumadıysan oku istersen, belki yardımcı olur..

    YanıtlaSil
  12. CNM GÜLE GÜLE KULLAN ŞU MOZAİK PUDRAYI BEĞENDİM AMA Bİ SWACTH YAPSAN OLUR MUU ??
    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Elif, sağol :) mozaik pudrayı tabii ki bir süre kullandıktan sonra ayrıntılı olarak yazacağım görüşlerimi. Hatta bu akşam ilk kez olmak üzere kullanacağım. Tam olarak kullanmadan hemen bir yazı hazırlamak istemiyorum kimseyi yanlış yönlendirmemek için.

    YanıtlaSil
  14. güle güle kullan hayadım ne kadar güzel ince bi davranış ya gerçek blog dostları bulup edinmek cidden çok zor, keşke bikaç da fırça kapsaydın bende bi iyilik meleği bulursam aynen sömürecem böyle tüm standları:) öpüyorum<3<3

    YanıtlaSil
  15. @ Benden bir şeyler, sağol canım, fırçalarını da almayı düşünmedim değil ama sonra vazgeçtim zira far ya da pudra fırçasına ihtiyacım yoktu.:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?