7 Haziran 2012 Perşembe

Chissa eyeliner ve maskarası..


 Herkese merhaba,
Bugün nedense hiç keyfim yok. Daha ders bile çalışmadım. Bari bloga bir post gireyim dedim ben de.
Bana leydi kozmetikten bir kaç ay önce gelen kargodan bu iki ürün de çıkmıştı. Özellikle eye liner kullanan biri olarak, eye linerı görünce mutlu olmuştum.


Maskara hoşuma gitmedi. Bir kaç kat uygulamak gerekiyor ki kirpikleriniz belirginleşsin. Dolgunluk olayına girmiyorum bile.

Fırçası klasik fırçalardan. Aslında bilemiyorum tam olarak bilemiyorum keramet fırçada mı yoksa maskaranın maddesinde mi ama zannediyorum ki fırçasından çok içeriği maskaranın kalitesini ya da kalitesizliğini gösteriyor. Çünkü bir gün biten maybelline fırçamı, hangi maskara serisi olduğunu hatırlamıyorum, ucuz bir maskara ile kullanmıştım. fakat maybellinenin verdiği etkiyi kesinlikle vermedi. Bir kaç sefer denedim sonuç yine aynı. Fırça aynı fırça ama içerik başka bir maskaranın. Yani bu sadece basit bir testti ama sanıyorum asıl iş içerikte fırçadan çok. 


Maskaradan bu kadar olumsuz bahsettim ama  eye liner dan çok memnun kaldım. Onu maalesef çekemedim. Fotoğraflarda bulanık çıkmış sonra tekrar çekmeye çok üşendim.  bu yazıma bakarsanız color me eyeliner dan çok memnun kaldığımı söylemiştim. Bu iki eyeliner ı ben birbirlerine çok benzettim. Hatta chissa nın tutuşu ve sürümü color me ye nazaran daha rahat.



Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?