11 Haziran 2012 Pazartesi

Chissa no 12

Herkese merhaba,
Bir kaç ay önce gelen Chissa ojeleri çok kişiye sürdüm ama bana sürmek ilk kez nasip oluyor. Elim nedense, sanırım füme dedikleri, bu renge gitti. 


Ojenin yapısı çok güzel ve yoğun. Tek kat yeterli oluyor.Çok hızlı kuruyor. 
Seride hangi renkler mevcut bilmiyorum. Ben, bana gelen 5 renk ile yetinmek zorundayım Kuşadası'na Chissa gelene kadar (umarım). 



Herkese keyifli haftalar dilerim.
Sanırım ben bir kaç gün daha grip ile boğuşmak durumda kalacağım. Öksürmekten ciğerlerim parçalanacak artık :(

Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. Aiyy pek de yakışırmış kıvırcığıma <3 Hasta mı oldun sen? Geçmiş olsun gı :(

    YanıtlaSil
  2. Sağol canımcım :) ve maalesef sevgili anneciğimden grip bulaştı. Öksürük safhasındayım. Umarım bir an önce geçer..

    YanıtlaSil
  3. Renk çok güzel olmuş size, bu arada geçmiş olsun. Ben de bugün bir chissa oje aldım fosforlu gibi bi yeşil. Ama çok yoğun uhu kokusu var beni rahatsız etmiyor ben severim bu tür kokuları ama sevmeyeni illallah ettircek bir koku acaba hepsinde mi öyle ki?

    YanıtlaSil
  4. Hayali, teşekkür ederim öncelikle. Bendekinin kokusu beni rahatsız etmedi ki normalde ben oje kokusundan nefret ederim. Tıkıyor beni ama sorun yaşamadım bu ojede :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?