14 Haziran 2012 Perşembe

Essence 38 numara

 
Herkese merhaba,
Essencelerin en çok beğendiğim, merakla beklediğim ürünü işte buydu! Bu tam benlik bir oje. Şimdiye kadar sürdüğüm en güzel renk bu benim için. Keşke miktarı biraz daha fazla olsaydı. Ben bunu kullanmaya nasıl kıyacağım bilemiyorum :)


Ojenin rengine zaten laf yok. Kurumu hızı inanılmaz. Şimdiye kadar kullandığım ojeler içinde en çabuk kuruyanı bana göre. İki kat sürdüm yine her zamanki gibi. Tek kat çok açık kalıyor. Tam rengini vermesi için 2 kat yeterli oluyor.


Bulabilenler kaçırmasın :)




Sevgiler 
xoxo

17 yorum :

  1. Süper bu gerçekten canım ! Sana da çok yakışmış ;) Ben de dün sürdüğüm 3lü ojede düşündüm,nasıl kıyacağım kullanmaya diye :D

    YanıtlaSil
  2. Bende de valla yedeklemeyi düşünüyorum .) Süper renk .) Sanada çook yakışmıs canım benım .)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK HOŞ BİR RENK YAAA BENDE BİR ADET KAPTIM
    http://glitterwomen34.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ojenizi güle güle kullanin,ben Almanya da yasadigimdan essence ojelerini cok kullaniyorum,hem fiyat hemde kalite acisindan cok iyi, merak etmeyin cok cabuk bitmiyor.Sevgiler Seyda

    YanıtlaSil
  5. @ Özgecim, sağol. Sanırım ben kafama estikçe kullanmayacağım. İdareli olmam lazım:D

    @ Artemis, teşekkür ederim. Kesinlikle yedeklenmeyi hak ediyor :)

    @ Elif, iyi yapmışsın ;)

    @ Seyda, çok teşekkürler. İnternetten bakıyorum da o kadar harika çeşitleri var ki essence in umarım Türkiyemize de gelir en kısa zamanda diğer ürünleri de..

    YanıtlaSil
  6. bu renk de güzelmiş ama yeşil seviyorsanız golden rose magic color 328 numarayı şiddetle tavsiye ediyorum.
    benim bu güne kadar kullandığım en güzel yeşil

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. @ Eloss, tavsiyen için teşekkürler :)
    @ güzelliknehri, teşekkür ederim :)
    @ benden bir şeylerler, değil mi ama ?? :)))

    YanıtlaSil
  9. Offf harika görünüyor bebeğim! Pastel 123'ün daha yeşile çalan ve sim bombası hali. Gibi gibi? :)

    YanıtlaSil
  10. Pek gibi gibi değil canım. :D Bu direk turkuaz ya. Amann neyse ne işte ama çok güzelllll :))

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelmiş ki, hemen bulup bi kaç tane alayım :)

    YanıtlaSil
  12. ayy yeyimm ne şekeyyy renkmıss yaa bayUldumm ötesii yanee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum bu ojeyi ya! Kullanmaya kıyamıyorum desem yeridir :P

      Sil
    2. ucuzsa kullan kızz acıMA! nasılSa her oje toprak olup gidicek birgün
      :)

      Sil
    3. Ucuz ama ben ada da bulamıyorum ki :) Izmir e gitmek lazım onun için hihi

      Sil
    4. e yakın zannedıyorsam sıze ızmır bı ıkı saat nolck gıT al Gel :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?