16 Haziran 2012 Cumartesi

Essence 76 numara..

İyi geceler sevgili blogdaşlar,
Üzerimde acayip bir gerginlik var sebebini tam olarak anlayamadığım. Bu nedenle biraz blogumla ilgilensem daha iyi hissederim belki diye düşündüm.
Bu da bir diğer essence ojem. Pastel 23 numaraya benzettim ancak bunun içinde yeşil pırıltılar da var. Tam bir lacivert denemez.



Yapısı yeterince yoğun olduğu için tek kat sürdüm. Normalde iki kattan aşağı süren biri değilim ama tek kat yetti!



38 numara kadar şahane bir renk olmasa da, kendince özel bir güzelliği var :)






Ayrıca bugün itibari ile Miraç Kandili. Hayırlı bir gün geçirmenizi temenni ederim. Allah dua edenlerin dualarını ve yaptıkları ibadetleri kabul eder inşallah.
Allah'a emanet olun.

Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. Hayırlı kandiller sana da . Ben de essencelerin tüm farları deneme aşmasındayım şu an, kalıcılık açısından biraz hayal kırıklığına uğradım.:(

    Bu arada blogumda 2 çekiliş bırden var beklerim.
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/kimler-dvd-ister-bir-cekilis-daha.html

    YanıtlaSil
  2. Cok hos durmus tatlim : )

    YanıtlaSil
  3. içinde parıldayan yeşil simleri çok sevdim! =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?