28 Haziran 2012 Perşembe

Essence Köpük Fondöten


Herkese iyi akşamlar,
Hafif bir fondöten arayanlar bu yazımı dikkatle okusunlar çünkü fondöten çok sevmeyen biri olan ben, bu ürünü çok sevdim!
Sevgili ıvır zıvır çılgınına essence'ten istediğim ürünlerin listesini hazırlarken bu fondöten kafamı çok meşgul etti.  Doğruyu söylemek gerekirse fondöten kullanan ve seven biri değilim. Hep söylüyorum ben bir "pudracı"yım. Ancak köpük ürünler hep ilgimi çekiyordu. Sevgili Makyajlikiz'da bana bu konuda hem yazısı ile hem de yaptığı yorumlar ile çok yardımcı oldu sağolsun. Böylece bu ürünü almaya karar verdim ve iyi ki de almışım.



Ürünün kaç rengi olduğunu bilmiyorum ama makyajlikiz'in sitesinde 01 numara ve 04 numara birlikte tanıtılıyordu. 04 numaranın 01 e göre daha açık olduğunu yazmıştı. Buğday tenliyim ve 01 numara bana tam uydu.



Ürünün kıvamı çok yumuşak. O kadar güzel bir his bırakıyor ki elinizde. Alıp oynamak bile istiyorum :D
Parmağımla yüzüme dağıtarak uyguluyorum. Cildinize uygulamak biraz vakit alabilir sadece :)
Gerçekten çok hafif bir fondöten. Ciltte ağırlık hissi bırakmıyor. Kalıcılığı orta derece, kapatıcılığı da aynı şekilde. Cilt problemleri olanlar için çok uygun bir fondöten olacağını düşünmüyorum sadece. Özellikle de günlük kullanıma çok uygun bir fondöten. Cildimle de güzelce bütünleşti. Pudra ile desteklememe gerek bile kalmıyor.


Bu resimde ürünün yapısını size göstermek için bolca dağıtmadan uyguladım. Fazlaca sürdüğüm için renk çok açık görnüyor. Fakat az miktarda ürün kullanmanız yetiyor. 



Bu ürünü, şayet bitirebilirsem, tekrar alacağım ürünler listesine ekledim bile :)

Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. ben de bunu kullanıyorum, hatta bugün mezuniyetimde sürdüm. üstüne hafif bir pudrayla benim hiç makyaj durmayan cildimde aşırı kalıcı durdu, bence yağlı ciltlere yazın çok ideal bir seçim bu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanmıştım birara köpük allık hem doğal duruyor hem de çok uzun süre bitmiyordu :)

    bana da beklerim canım ben koştum geldİM =)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. 13 liraya almıştım. Şimdilerde fiyatlarında bir değişiklik var mı bilemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?