21 Haziran 2012 Perşembe

Essence mozaik pudra

Herkese merhaba,
Geçen haftalarda elime ulaşan essence ürünlerimden bir yenisi daha ... :) Kullandım ve artık belirginleşen görüşlerimi yazma zamanı.

Öncelikle bu ürünü alma sebebimi söyleyeyim sizlere. Günlük olarak pudra kullanmayı tercih ediyorum fakat bu mevsimde pudra bazen çok açık kalabiliyor yüzümde.  Bazende biraz canlılık istiyorum yüzümde. O nedenle kendi pudramı sürdükten sonra mozaik pudra ile de destekliyorum. Böylece hafif bir renk katılmış oluyor yüzüme, biraz da pırıltı :)


İçinde küçük miktarda parıltılar var. Pudrayı alana kadar mat olduğunu sanıyordum. Fakat parıltılar abartılı durmuyor. O  nedenle rahatsız edici değil. Aynı zamanda parfümlü bir ürün. Pudra ve allıklarda sanırım parfümsüz ürünleri daha çok seviyorum. Ama kokusu rahatsız edici değil yine de.



Kalıcılığı orta derece. Bu ürünün bir kapatıcılığı söz konusu değil. Pudranız ya da fondöteninizin üzerine uyguluyorsunuz. Bence en ideal kullanım şekli bu. Bilmiyorum belki de mozaik pudraların asıl kullanım amacı da budur. :D Daha önce hiç mozaik pudra kullanmadığım ve de araştırmadığım için bilemiyorum.


Merak edenler araştırsın fakat kapatıcı özellikli bir pudra arayanlar varsa Flormar'ın compact pudralarını tavsiye ederim. Bu ürün bana göre sadece tamamlayıcı bir ürün. Bronzer olarakta rahatlıkla kullanılabilir. Belki bir diğer özelliği de zaten budur :D


Ben bu ürünü sevdim. Olurda bitirirsem yeniden alırım :D


Sevgiyle kalın 
xoxo

5 yorum :

  1. Matını bulursam mutlaka alıcam canımmm tanıtım süper .).))

    YanıtlaSil
  2. @ Elif, meraklı olduğun ürünlerse, şayet incelemeni tavsiye ederim :)
    @ Artemis, rossman da mozaik mat pudra var sanırsam, nette görmüştüm. :) ayrıca güzel yorumun için sağol. Yardımcı olabildiysem ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  3. bu güne kadar essencenin pudralarindan memnun degildim ama bu üründe hem gönlüm hem aklim kalmisti :)) birde ben deneyim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Keşke simli olmasaydıı,belki at olanı vardır bende ona bakayım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?