29 Haziran 2012 Cuma

Fince Reggae :))

Finlandiya'dan yengem ve kuzenlerim geleli bir hafta oldu. Bu gece de nasipse dayım gelecek. Bu geçtiğimiz bir hafta içinde kuzenlerim ile haşır neşir olmaya çalıştım, bir yandan da haftaya gireceğim kpss sınavı içinde çalışmaya da devam ediyorum. :S
Fin müziğindeki gelişmeleri yengem geldiğinde daha iyi öğrenmiş oluyorum. Reggae tarzı müzikte pek hoşlanmam aslında ama parçanın fince olmasından mı kaynaklı bilmiyorum ama ben çok sevdim. Bence tam yazlık bir parça  :))




Fince parça ilk kez dinleyecekler için bu parçanın ya da herhangi bir fince parçanın size "garip" gelmesi çok normal. Dillerindeki "r ve t" harflerinin vurgusu bence çok hoş :D Ayrıca fince ile dil kardeşliğimiz var söylemeden geçemeyeceğim :)) 

Neyse bir Fin kültürü ve dilini seven biri olarak sizi Silkkii/İpek ile baş başa bırakıyorum.


Sevgiler 
xoxo

1 yorum :

  1. çekilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?