2 Haziran 2012 Cumartesi

Gabrini Terracota Pudra 04

Herkese merhaba,
Bugün biraz, bana geçen haftalarda gelen Gabrini terracota bronzer pudradan bahsetmek istiyorum. Bu pudra hakkında yeterince fikir sahibi olacak kadar kullandığımı düşünüyorum o nedenle yazısını bir an önce yazmak istedim.



Cildinizde hafif bir bronz görünüm oluşturmak istiyorsanız tavsiye edeceğim bir ürün. Fakat çok pigmentli bir ürün değil o yüzden ürünü biraz bolca kullanmak gerekiyor. Bolca kullanmaktan çekinmeyin zira anca hafif bir görünüm elde ediyorsunuz. Rengini çok beğeniyorum bu pudranın. Seride daha koyu renkler var fakat ben buğday tenli olduğum için bu rengin bende daha iyi duracağını düşündüm, nitekim de öyle oldu :)



Kalıcılığı orta derecede. Bu pudrada beni tek hoşnutsuz bırakan nokta düşük pigmentli olması. Çünkü istediğiniz görüntüyü elde edebilmeniz için biraz uğraşmanız gerekiyor ama renk çok güzel işte.. Bende renginin hatırına birazcık zahmetine katlanıyorum :)

Aşağıdaki fotoğrafta bu görüntüyü elde edebilmek için doğruca ambalajından bileğime sürdüm. Firça ile sürmeye kalksam biraz uğraştıracaktı dediğim gibi. 
Ben pigmentine çok takılmam derseniz o zaman tavsiye edebileceğim bir ürün.
Ürünün fiyatı sanırım 14.90 dı. Bu fiyat için biraz ambalajı da düşük kalite. Gabrini gördüğüm kadarıyla ilerleme kaydeden bir firma. Ufak tefek bu gibi durumlara da dikkat ettiler mi, o zaman çok daha başka olacak ;)





Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. gece için çok uygun bi allık, aslına koluna bakınca çok iddalı dedim yani gayet rengini veren, baskın bi tonda görünüyo ama gel gör ki öyle diilmiş, şaşırdım.

    YanıtlaSil
  2. bence hoş görünümlü tam benlik bir allık aşırı bronz olmasını sevmiyorum cildimin keşke banada gönderseler... Blog yazarlarını çook kıskanıyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Cawbella, bazen ben de blog yazarlarını kıskanıyorum ne yalan söyleyeyim :D ben o kadar şanslı sayılmam :)

    YanıtlaSil
  4. kız allık bu pudra demiişsin
    allah iyiyliğini versin kuzum;)
    bakıyorum bileğindeki görüntüye allah allah dedim bunu bütün yüze sürüyorsa bu kız amaaaaannn
    birde bolca uygulamak gerekiyor demişsin dedim eyvah durup durup baktım sonra dedim yok anacım bu pudra değil allık.

    YanıtlaSil
  5. Yok canım bu pudra olarak geçiyor paketinde de öyle yazıyor zaten :) ama ben bunu allık olarak kullanıyorum. Ama bu daha çok bronzlaştırıcı olarak kullanılıyor zaten. Allık olarak kullandığım için de bolca uygulamam gerekiyor renk versin diye :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?