8 Haziran 2012 Cuma

Pastel Terracota Allık No:06


Merhaba herkese,
Bu allığı neredeyse aldığım günden beri kullanıyorum. O nedenle artık size biraz bahsetmek istiyorum.
İlk bakışta rengine vuruldum. Pembe allıklara karşı inanılmaz bir ilgim var. Terracota allıkta uzun zamandır almak istiyordum. Ancak benim için yeterince "terracota" değil :P


İçinde sarı ışıltılar var. Keşke biraz daha yoğun olsaymış o sarı ışıltılar.
Renk olarak benim için can alıcı. Tam bir şeker pembesi. Pigmentli bir allık. Az miktarda kullanmanız yeterli oluyor.



Kalıcılık konusunda ben memnun kaldığımı itiraf etmeliyim. Beklediğimden iyi çıktı.  Ürünün sanıyorum tekli fiyatı 29 lira. Piyasada benzerleri olmasına rağmen bu ürüne öncelik verilebileceğini düşünüyorum, özellikle de yumuşak yapısından dolayı.



Sevgiler 
xoxo

5 yorum :

  1. Ben mat allık seviyorum yha simli allı pullu şeyleri pek sevmiyorum .)

    YanıtlaSil
  2. Ben mat allıkları seviyordum hep ama artık simlilerde dikkatimi çekmeye başladı.

    YanıtlaSil
  3. Kızlar normalde ben de mat allık harici başka allık kullanmazdım ama yaz olmasıyla birlikte biraz ışıltı iyi olur diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Sağol canım. Pembe sever biri olarak bayılıyorum!! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?