1 Haziran 2012 Cuma

VEEE İŞTE KAZANANNNN :)

 Herkese iyi akşamlar,
Az önce çekilişi sonuçlandırdım. 72 kişi katılmış ilk hediye çekilişime. Öncelikle katılan herkese teşekkür ediyorum. Çekilişe katılanların listesi aşağıda görüldüğü gibidir aynen. Ekstra hak vermediğim için kabul etmediğim bir yorumda olmadı adsız bir kaç yorum haricinde. Çünkü adsız yorumları kabul etmeyeceğimi baştan söylemiştim.

veee işte kazanan arkadaşımız:



36 numaralı yorumun sahibi,


KÜBRAAAA

Tebrik ederim :))

Sana hemen bir mail gönderiyorum. Pazar gününe kadar iletişim bilgilerini yolladığın takdirde hediyeler senindir. Aksi takdirde çekilişi tekrarlamam gerekecek. Bunu da bildirmek zorundayım herkesin huzurunda.

Tekrar tebrikler :)







Katılan herkese tekrar teşekkür ederim :) Daha nice çekilişlere inşallah diyelim :)


Hayırlı akşamlar 
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?