12 Temmuz 2012 Perşembe

Biraz film izleyelim..

Son zamanlarda Kore sinemasına olan ilgim mi azaldı yoksa Only You'dan sonra beni bu denli etkileyeceğini düşündüğüm bir başka film bulamadığımdan mıdır bilmem, 2-3 aydır hiç Kore filmi ya da dizisi izlemedim. 
Fakat böyle giderse Bollywood filmlerine kafayı takacağım galiba :)

Bugün size bahsetmek istediğim filmin adı " 3 Aptal". Bollywood yapımı, yaklaşık 2 saat 40 dk'lık bir film. Oldukça uzun. En baştan uyarmak isterim.



Filmlerin uzun ya da kısa olması benim açımdan hiç önemli değil. Yeterki sıkmadan kendini izletsin. Bu da öyle bir film. 
Film, bir mühendislik okulundaki sisteme karşı gelen öğrencimizin ve iki arkadaşının başından geçenleri anlatıyor. Filmde tek bir konu üzerine yoğunlaşılmamış. O nedenle sizi başka başka noktalara sürüklüyor. Ayrıca filmin içerdiği mesajlar bence çok anlamlı ve dikkate değer.
En güzel noktalarından biride film içindeki dans ve müzik sahneleri.
Nedense Bollywood yapımı filmler bana çok saçma gelirdi. Ama bu denli ön yargılı olmamam gerekiyormuş. Bundan önce bir film daha izlemiştim, ondan ayrıca bahsedeceğim. O da Bollywood yapımı.
Vaktiniz varsa bu filmi oturup izleyin derim. Filmin her anından keyif aldım ben.

Aranızdan izleyenler olursa, umarım film hakkındaki görüşlerini benimle paylaşırlar.

Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. Ben de sene başında falan izledim bunu . Normalde Hint filmlerine karşı önyargım vardı ama bunu izledikten sonra değişti :)) Tabi Aamir Khan'ın da etkisi olsa gerek . Adam müthiş :D Süper film,ben de tavsiye ediyorum herkese !

    YanıtlaSil
  2. Bu film harika! Bende çok severek izlemiştim. Bir de
    Taare Zameen Par (Yerdeki Yıldızlar)var başrol oyuncuları aynı. İzlemediyseniz mutlaka öneririm. Bu iki film için bende bir post yazmıştım bakmak isterseniz;

    http://neyapsamne.blogspot.com/2012/05/sasrtan-hint-filmleri.html

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle izle,pişman olmazsın :) çok güzel bir film:)

    YanıtlaSil
  4. @ Özgecim adamın çok değişik bir havası var. Diğer filmlerini de, varsa, araştırsam iyi olacak :D

    @ neyapsamne, yazının sonunda bahsetmek istediğim film oydu. Onunla ilgili ayrı bir post gelecek :) çünkü o çok özel bir film!

    @ denizmavisi61, evet izledim ve pişman olmadım :) müthiş!

    YanıtlaSil
  5. Bir blogta daha rastlamıştım bu filme, ne yazıyordu net hatırlamıyorum ama nerdeyse filmi izleyecektim hemen. Son an da bişi oldu izleyemedim.:D

    YanıtlaSil
  6. Melodram bence en kısa zamanda izlemelisin :) son anda bir şeyler olmasına izin verme :D

    YanıtlaSil
  7. Bu filmi izledikten sonra adamin butun filmlerini arastrdim my name is khan ghajini fana sana tavsiye edebileceklerimden bi kaci :) oll izz vell :))

    YanıtlaSil
  8. seviyorum ben bollywood yapımlarını

    YanıtlaSil
  9. @ Kurbagaprenses, teşekkür ederim. Filme bakacağım.

    @ Gülümse, ben de sevmeye başladım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?