13 Temmuz 2012 Cuma

Bu filmi dikkate alın!


Evet, bu filmi dikkate alın dedim ; çünkü bu film çok şey anlatıyor. 
Henüz bir anne değilim, hatta adayı bile değilim ancak çocukların hayatımızda ne derece önemli rol oynadıklarının bilincindeyim. Bir çocuğu değiştirmenin hayatı değiştireceğine inanıyorum, her zaman inandım. 
Çocuklara yeri geliyor kızıyoruz, bağırıyoruz ; fakat onları gerçekten anlıyor muyuz, anlamaya çalışıyor muyuz acaba? Çocuk yetiştirmek zor zanaat elbette. Yaşamayan bilemez belki ama bu film öyle özel bir film ki. Bir çok konuda bizlere, annelere, babalara, eğitmenlere yardımcı olacak türden.





Dün size bir başka Bollywood filminden daha bahsedeceğimi söylemiştim. Bahsetmek istediğim film işte bu! TAARE ZAMEEN PAR! Yerdeki Yıldızlar.
Öğrenme güçlüğü çeken bir çocuk ve onun bu durumuna katlanamayıp onu yatılı okula gönderen bir baba... Çocuğumuzun tek ihtiyacı olan anlaşılmak ve tek bir öğretmen onun hayatını değiştiriyor.


Film 165 dk kadar sürüyor. İlk başları size biraz uzun ve sıkıcı gelebilir ama lütfen durmayın ve devam edin. Ben yeri geldi çok güldüm, yeri geldi çok ağladım. Gerçekten çok özel ve anlamlı bir film. 
Bollywood bu konuda bence işi biliyor. 

Hiç birimiz mükemmel olarak doğmadık ve mükemmel değiliz. Hiç birimiz aynı alanlarda başarı gösteremeyiz. Her birimizin kendine özel, bizleri başkalarından ayıran yönlerimiz var. Bunun bilincinde olmak ve çocuklarımızı bu doğrultuda eğitmeye çalışmanın önemli olduğunu düşünüyorum. Başkaları ile kıyaslayarak değil. Çünkü hepimiz özeliz!!


Sevgiler 
xoxo


6 yorum :

  1. Aaaaa izlediğim çok güzel filmlerden biridir bu. Amir Khan'ın yönetip oynadığı, aynı anda güldürüp ağlatan filmlerinden biri. 3 idiots ve fanaa filmlerinide önerebilirim sana ben çok beğenmiştim. Bollywood filmleri bence çok başarılı duyguları ifade etme konusunda

    YanıtlaSil
  2. Dün 3 idiots u izledim ve gerçekten çok güzel bir film!

    YanıtlaSil
  3. Beklenen post :).
    İzleyen herkesin ders çıkarabilmesidir dileğim...
    Çok güzel anlatmışsın canım yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Canım senin de yüreğine sağlık. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  5. bu filmi önerin üzerine izledim.belki geç kaldım zaman olarak buraya yorum atmaya ama söylemeden geçemedim..bu sayfa sık kullanılanlar ımda duruyodu.yine senin önerin üzerine önceden 3 idiots ı izlemiştim şimdi de bu filmi.allahım hala ağlıyorum durup durup.içim çıkçak sandım bi ara ama üzülmedim çok mutlu oldum.sanki o çocuk kardeşimmiş gibi sevindim.bi film duyguları bu kadar güzel anlatabilir.teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Ben de ağlamaktan bitap düşmüştüm resmen. Bollywood yapımları çok güzel oluyor. Duyguları ifade etmekte üstlerine yok :) Ayrıca ben teşekkür ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?