31 Temmuz 2012 Salı

"Cesur Yürek" aşkı...

Meşhur Braveheart.. Orta okul yıllarımdan bu yana bendeki etkisi hiç bir zaman değişmeyen ve değişmeyecek olan bir film... Bu filmi kaç kez izledim bilmiyorum. 15-20 belkide.. ve her seferinde içimde filmin sonunun farklı bitmesini arzuladığım bir his..
İlk izlediğimde sanırım 11-12 yaşlarımdaydım. O dönemim Tgrt kanalında..Film sırasında Mel Gibson'un adını anneme kaç kez sorduğumu hatırlamıyorum. Aşık olmuştum :) O yaşlardaki her küçük kız çocuğunun olduğu gibi, benim de Mel Gibson'um vardı. Gazeteleri, dergileri incelerdim ve onun fotoğraflarını bulduğum an deliye dönerdim. Resimlerini kesip saklardım. Braveheart sevgimde Mel Gibson'a olan aşkımla başlamış oldu.
O günden bugüne de filme duyduğum hayranlık hiç bir zaman değişmedi. Mel Gibson'a duyduğum çocuksu aşk yer değiştirdi, onun yerine gerçek duygular bir başkasında yer buldu, gerçek birinde  ;) ama Mel Gibson'un oyunculuğuna duyduğum hayranlık hep devam ediyor. :)
Bu filmin üstüne daha kaç tane film izledim bilmiyorum. Çok beğendiğim ve etkilendiğim filmler oldu fakat hiç biri 1.lik tahtına oturamıyor ve görünen o ki oturamayacakta :) 


Bu gördüğünüz resimler ise Braveheart sevgimin kanıtları. Kpss sonrası Aydın-Forum DnR da bu defteri gördüm. Belli başlı başlı filmlerin defterlerini yapmışlar. Hemen aldım. Asla kaçıramazdım. Bir gün olurda yazmaya kıyarmıyım bilmiyorum ama bu deftere sahip olduğum için oldukça mutluyum :)



Bunlarda 2006 yılında Helsinki'den aldığım Braveheart kartpostalları. O günden beri zarfın içinde saklıyorum. Aaaa bir de kaseti vardı ben de film müziklerinden oluşan. Onu resimlemeyi unuttum :(
Sol tarafta kalan resim, Mel Gibson'un bana göre filmde en karizmatik göründüğü sahnenin fotoğrafı.


ve filmin en sevdiğim sözü " Every man dies but not every man really lives."
                                                                                        William Wallace


Sevgiler 
xoxo

3 yorum :

  1. benim de en sevdiklerimdendir ve tekrar tekrar izlemekten sıkılmadığımdır.

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim ilk 10 filmde yer alır Braveheart. Mel Gibson bu filmde candır, canın içidir,kadınların beklenti çıtalarını yükseltendir :)

    YanıtlaSil
  3. Kitap eylemcisi, kesinlikle öyle :)
    Mor rimel sana aynen katılıyorum :D ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?