30 Temmuz 2012 Pazartesi

Golden Lady 442..

Herkese merhaba,
Blogla çok fazla ilgilenemiyorum şu sıralar. Hiç keyfim yok. Sanırım depresif zamanlarım yaklaştı :(  Blogumun doğum gününü bile unuttum :P Bir seneyi doldurmuşum. Zaman ne çabuk geçiyor değil mi? Bir senedir blog yazıyor olmak çok güzel. Bu kadar devam ettirebilmek, bu kadar izleyiciye sahip olmaz ve çok güzel insanlarla tanışmak... Destek veren herkese teşekkür ederim..

Gel gelelim bugünkü konumuza. Golden Lady'nin 442 nolu ojesini size göstermek için denedim. Rengi çok hoş ama benim kullanabileceğim tarzda bir yeşil değil. Sizler için fotoğrafladıktan sonra, hemen serinin diğer rengi 448 i sürdüm :)



Bu serinin ojelerinin kuruma hızını çok beğendim. Bu ojenin yapısı çok güzel. Bütürlenme olmadı bu sefer. Bu seri hakkında fazla söze gerek yok bence. Henüz denememiş olanlar göz atmalı bu seriye :) 
Sizi geri kalan fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.





Sevgiler 
xoxo

4 yorum :

  1. Bence çoook tatlı bu renk sana da pek yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. çok sevdim kuzum. çok hoş duruyor :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?