11 Temmuz 2012 Çarşamba

Golden Lady 446 ..


 Herkese merhaba,
Sonunda babam Karadeniz turundan döndü de ben de fotoğraf makineme kavuştum.
Bu vesile ile size ilk göstermek istediğim şey 10 gün önce Golden Lady den gelen summer collection ojelerin olduğu paketten 446 numaralı oje...



Serinin içinde en sevdiğim renk bu oldu!  Sanırım bu renge petrol mavisi diyorlar?? Ben fotoğraflarda tam rengini yakalayamadım. Normalde bir ton daha koyu.


Renk olarak çok göz alıcı bir oje fakat ben bu ojede sorun yaşadım. Diğelerini henüz sürmediğim için bilemiyorum.
Ojenin yapısı çok yoğun. Sürerken o nedenle biraz zorlandım ve sonrasında pütür pütür oldu. Şu an tırnaklarım hala öyle ve geçmeyecek belli.  Böyle bir sorun diğer arkadaşlar yaşadımı merak ediyorum.



Buna rağmen renk inanılmaz güzel. Şişe tasarımları olsun, serinin tamamı olsun, o renkler insanı gülümsetmeye yetiyor bence. Daha öncede söylediğim gibi. Bonbon şekeri gibiler :)


Yarın serinin başka bir rengini sürüp size tanıtmak istiyorum. Umarım aynı sorunu diğer renklerde yaşamam ama yine de bu seriye bir şans vermeli derim. Renkleri yeter ya! :D




Sevgiler
xoxo


4 yorum :

  1. çok hoşmuş rengi gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. Senin adına sevindim canım (babanın gelmesine yani) renk şahane en sevdigim tonlardan biri, ben daha bu markayı deneme şansını yakalayamadım, umarım diğerleri de öyle çıkmaz canım

    YanıtlaSil
  3. Kızlar çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?