12 Temmuz 2012 Perşembe

Golden Lady 448..



Herkese merhaba,
Bugün ise 448 numarayı sürmek istedim. Bu tonda renkleri çok beğenerek kullanıyorum. O nedenle bugün de elim bu renge gitti direk olarak :D


Dünkü yaşadığım yoğunluk ve pütürlük sorununu bu sefer çok az yaşadım. Bu kadarıda sorun teşkil etmez benim açımdan.


Renk olarak hemen aşağıdaki renkle bire bir diyebilirim. Tabiki bu fotoğraf üzerinde renk ile oynadım. Ama gerçeğine daha uygun.


Bu ise oynanmamış hali. Normal halinden daha açık görünüyor. Maalesef bu tarz renkleri benim makinem birebir yansıtmıyor. Ben de bazı durumlarda size rengi daha iyi yansıtabilmek için oynama yapıyorum fotoğraflar üzerinde.


Benn bu rengi de çok sevdim. severek kullanacağım :)


Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. bi de ucuna toz pembe frenchle denesene ne biçim de güzel olur(:

    YanıtlaSil
  2. İyi düşünmüşsün evet hoş olabilir denerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?