1 Temmuz 2012 Pazar

Golden Lady'den paketim var :)

Herkese merhaba,
Bugün benim doğum günüm ve Golden Lady'den tam da doğum günü arifesinde gelen bu paket beni çok mutlu etti ve güzel bir doğum günü hediyesi oldu :) Golden Lady'ye ve ilgisini eksik etmeyen Özlem Hanım'a teşekkür ediyorum.



Her defasında söylüyorum. Maalesef Kuşadası'nda ürünlerini denemek istediğim o bir kaç marka yok. Golden Lady'de bu markalardan bir tanesi. Bu ojeleri ilk gördüğümde o kadar çok hoşuma gitmişti ki! Özlem Hanım sağolsun bu konuda bana yardımcı oldu ve bonbon şekeri havasındaki bu ojeler artık benim :))))



Annem renkleri görünce o kadar çok beğendi ki, oje kokusuna dahi dayanamayan kadın "bana da sürelim" dedi :) En kısa zamanda ürünleri tek tek sürüp sizlere tanıtacağım :)


İşte Golden Lady'nin yeni sezon renkleri ve numaraları :)


Oldukça iç açıcı değil mi? :)


Golden Lady'yi en kısa zamanda Kuşadası'nda görmeyi umuyorum :)

Bu arada 23 yaşıma girdim fakat sizinle paylaşmadan edemeyeceğim. Hep 17 yaşımı sabırsızlıkla beklemiştim. 17 yaş demek tam genç kızlık demekti benim için. O yaşa geldiğimde tam bir genç kız olacaktım. 17 geldi geçti, sonra 18,19... ve işte şimdi de 23! Zaman gerçekten o kadar hızlı geçiyor ki ben o geçen yaşlarımdan pekte bir şey anlamadım. 17 sandığım kadar büyülü bir yaş değildi. Sonrasında 20leri merak ettim. 20li yaşlarda tam bir koşuşturma, gelecek kurmaya çalışma çabası içinde geçiyor işte.
Umarım hızla geçen hayatımızda farkına varamadıklarımızın farkına varırız ve sevdiklerimizle güzel, huzurlu bir ömür geçiririz. Allah gönlümüzdeki muratları verir inşallah kızlarr :)
Mutlu yaşamlar :)

xoxo

20 yorum :

  1. Canımcım burdan da kutluyorum seni,iyi ki doğduuun :-* Bonbonları da güle güle kullaaan,ben de bayıldım hepsine :) Sana 17,bana da 18 yaş büyülü,sanki birşey olacakmış gibi gelirdi eskiden . Ama sonra anladım ki hiç bir farkı yokmuş diğer yaşlardan ehehh :D

    YanıtlaSil
  2. her şey gönlünce olsun tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar canımmm .) Yeni yaşın sana mutluluk huzur ve yeni yeni ojeler getirsin .)) Burda bulursam bende 2-3 renk alıcam mutlaka .)) Güle güle sür .))

    YanıtlaSil
  4. @ Özgecim tekrar teşekkür ederim. Her yaş aynı işte. Yaşlanıyoruz kızımm :D

    @ Undenied, amin hepimizin gönlünce olsun inşallah :) teşekkürler :)

    @ Artemis, çok teşekkürler. :) Bulursan al tabi, herkese hitap edecek renkler var seride bence :)

    YanıtlaSil
  5. iyiki doğdun tatlım<3 yeni yaşın yeni mutluluklar getirsin:-*

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim tatlım, inşallah :*

    YanıtlaSil
  7. doğumgünün kutlu olsun canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanın :)
    blogum :
    http://makyajgunun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. merhaba renkler çok güzel ;) Üyenizimm, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    http://www.bensukaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Doğum günün kutlu olsun. Ben de bloguma beklerim.
    www.beautifulandsweets.com

    YanıtlaSil
  11. SENİNDE doğum günün kutlu olsun tatlım,gecikmiş olsa da biraz ;)

    YanıtlaSil
  12. ne hoş renkler onlar öyle.

    Görüşmek üzere
    http://www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
  13. doğum günün kutlu olsun.

    bloğumda eteğimin fiyatını sormuştun Zara'da 140'dı ben Atlas'tan 45'e aldım;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. pink fashion, teşekkür ederim :) fiyat farkı gerçekten inanılmaz!

    YanıtlaSil
  15. Renkler gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
  16. renkler çooook güzel güle güle sür

    YanıtlaSil
  17. hehe değil mi ama? :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?