7 Temmuz 2012 Cumartesi

Hadi bakalım bundan sonrası Allah kerim..


Herkese merhaba,
Kpss cezası bugün itibari ile bu senelik bitmiş bulunmakta. İlk kez girdiğim bir sınavdı. Hocalar, sınav başlamıştır arkadaşlar deyince tansiyonum düşecekti neredeyse. Öyle heyecan yapmıştım ki!
Geldi geçti işte. Şubattan beri çalıştığım sınava girmiş gibi hissetmiyorum hala. Gerçi ben mi ona yoksa o mu bana ... Orası muamma! Hiç bir şey düşünmüyorum şu an çünkü gerçekten nasıl geçti bilmiyorum! Tek bildiğim elimden geleni yaptım. 
Şimdi iş arama maratonu yeniden başlayacak. Sonrasında önümüzdeki sınavlara bakacağız. Yani umarım bir mucize olur ve önümüzdeki sınavlara bakmak zorunda kalmayız. Bilemiyorum. Ne hissettiğim konusunda da emin değilim ama sanki asıl sınav bu değildi de, herhangi bir deneme sınavıydı. 
Kpss ye giren çıkan tüm arkadaşlara geçmiş olsun!

Hakkımızda hayırlısı a dostlar.





Ayrıca nette bir kişinin yazdığı bir yazıyı görmüştüm. Okuyanınız mutlaka vardır. Çok doğru söylediği için söyleyen kişi, sizinle paylaşmak istedim. 
" Hayatınız sbs, öss, lys, ygs, sonra vize, final ve kpss gibi sınavlara girmekle geçecek fakat sonrasında bu sınavlara hiç girmemiş birilerinin yanında/altında çalışmak zorunda kalacaksınız." 
Konuşmayı birebir hatırlayamasam da, kısaca içeriği buydu. Doğru söylemiş söyleyen...
Hayırlısı!!


9 yorum :

  1. Hakkında hayırlısı neyse o olsun canım. Geçmiş olsun =)

    koyukirmizikd.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Amin canım inşallah :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısı olsun bebegımmm.. Egitim sistemi hakkında yaralı genclık yetişiyor hadi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım :) maalesef eğitim sistemini ne hale sokacaklarını bilemediler.

    YanıtlaSil
  5. Şimdiden hayırlısı olsun, bu senekini kaçırdım ama genede benim bile içimde kuşkular. İyi sonuçlar verirsin inşalla bizlere. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Ah inşallah canım ama şu an soruların calındığına dair iddialar var ya bakalım!!

    YanıtlaSil
  7. Hayır canım öğretmen adayı olmayı çok isterdim ama ben mütercim tercümanım bu sınav ile de amacım bakanlığa girebilmek ya da memur olabilmekti. GKGY soruları da çalınmış olarak görünüyor :(

    YanıtlaSil
  8. Canını sıkma, nette çıkan herşey doğru olmuyor biliyorsun sende, o yüzden hemen olumsuz yönde düşünme sakın! Sonuçları bekle canım...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?