6 Temmuz 2012 Cuma

Sadece biraz içimi dökmek istedim!

Yarın için öyle endişeli, öyle tedirginim ki! Üniversite sınavına girerken bile bu kadar korktuğumu hatırlamıyorum. Aslında sadece bir sınav değil mi? Ama değil işte. Hayatlarımızın 2-3 saatlik sınavlarla şekillendirilmeye çalışması hala o kadar çok oturuyor ki içime. 
Yarın ise kazanamayacağımı bildiğim bir sınava gireceğim. Şu meşhuuur devlet memurluk sınavı... Kazanamayacağım diyorum, biliyorum diyorum çünkü ben matematik yapamıyorum. Bir dil öğrencisi olarak hayatım boyunca hiç matematiği sevmedim ve üstüne de düşmedim. Arayada 8 senelik bir ayrılık girince matematiği dört işlem harici tamamen unuttuğumu fark ettim. Ben de sözele ağırlık verdim ama kalan 90 sorununda 90ını doğru yapamıyorum anlayacağınız. Yine de Allah'tan ümit kesilmez deyip, besmele ile başlayacağım sınava. Ama sonrası için ne yapacağıma dair hiç bir fikrim yok.
Şimdiye kadar babam bizleri yetiştirmesi ile çok gurur duydu. Özellikle de benim çok cesaretli ve her şeyin üstesinden gelebilecek bir kız olduğumu düşündü ki hala düşünür; fakat ben bunun aksine kendimi çok zayıf ve güçsüz hissediyorum. Sınavdan sonra nerede çalışabilirim, hangi kapıyı çalabilirim bilmiyorum. Bari Watsons falan açılsada oraya girsem çalışsam :P Gelecek endişesi çok büyük bir dert be arkadaşlar. İçten içe çok korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok. Hayatımın sonuna kadar da evde oturamam. Allah herkesin rızkını bir şekilde verir diyorum. Bakalım benim rızkım nerede beni bekliyor. 
Mezun olalı dolu dolu bir sene oldu ve ben okul zamanlarımı öyle çok özlüyorum ki! Resmen bir yarımı orada bırakmış gibiyim. Kırıkkale'de!.. Hatta dua ediyorum orada bir iş imkanı olsa da gitsem diye. Böyle söyleyince de insanlar bana salakmışım gibi bir bakış atıyorlar. Çünkü Kırıkkale demek insanlar için bozkır demek, gidilecek, görülecek hiç bir yerin olmaması demek, yazın kavurucu sıcağı ve kışın soğuğu ile lanetli bir şehir demek. Ancak benim içinse 3 güzel aile, hala orada olan 2 güzel öğretmen, 4 sene dolu dolu yaşadığım iyisiyle kötüsüyle öğrencilik hayatım demek. Biliyorum, geri gitsem aynı tadı bulamam, mümkün değil o günler geri gelmeyecek, farkındayım ancak ben her şeyi ile o şehri öyle bir benimsedim ki. İşte bir yarımı orada bıraktım geldim kendi memleketime, ikinci memleketim ise hala beni bekler ne zaman giderim diye.
Allah umarım kalpten dua edenlerin dualarını kabul eder. Çünkü dua etmekten başka bir şey gelmiyor şu sıralar elimden.. Bana biraz şans, biraz da cesaret lazım. Artık bir adım atmam şart! Hayat, evimin kapısına kadar gelip "hadi ben hazırım seni bekliyorum" demeyecek bana.
Her şey gönlümüzce olsun.

Hayırlı cumalar
xoxo

15 yorum :

  1. Canımm.. İnşallah her şey istediğin gibi olur.. Sen güçlü durmaya çalış yarın ki sınavda başarılar canımm.. Sen elinden geleni yap gerisini Allah'a bırak.. İnşallah senin için hayırlısı olur..

    YanıtlaSil
  2. güzelim öyle içten dilemişsin ki umarım duaların gerçek olur...
    Hayat zaten zorlu bir maraton, koş koş koşşşş.Başka yapacak şey yok.inşallah istediğin gibi, istediğin yerlerde ve kişilerle gerçekleştirirsin:)))
    yarın için de bol şans...bakarsın ...?

    YanıtlaSil
  3. @ Artemis, teşekkür ederim canım. Evet, elimden geleni yapacağım sonrası Allah kerim..
    @ Ozax, umarım hepimizin duaları gerçek olur. Teşekkür ederim. Bakalım, inşallah hayırlı bir şeyler olur :)

    YanıtlaSil
  4. Rahat ol, herşey çok iyi olacak. Başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin kuzucum. ben de gireceğim yarın ve ben de sayısalcı olarak sen matematik için ne düşünüyorsan tarih için aynısını düşünüyorum. hiç yapamıyorum. inşallah hepimiz için hayırlısı olur.

    YanıtlaSil
  6. @ Adaşım, inşallah. Çok teşekkür ederim
    @ Dofa, sana da kolay gelsin canım. Hayırlısı olsun tüm emek verenler için.

    YanıtlaSil
  7. canım benim bende kpss yle uğraşıyorum,ben önlisansım ve şunu gayet rahatlıkla yapan biri olarak söylüyorum kapı gibi sözel yaptıktan sonra 4 işlem matematikten çıkan soruları yapmak sana yetipte artıyor.
    paşalar gibi puanını alıyorsun tercihlerini düşüyorsun:D
    hem devlet olmazsa o aldığın puanla başvurabilecepin ayrı kurumlar, yerler var.
    takma bunları kafana sen git, gir sınavına puanını al gel, ondan sonra heycanını yaşarsın:D

    YanıtlaSil
  8. Sanki benim içimdekileri sen yazıya dökmüşsün. Ben de dilciyim gerçi matematiği seviyorum ama tarih coğrafya vs hiç yapamıyorum. Mezun olalı bir sene oldu hala çalışacak bir yer bulamadım. Bir kaç yere başvurdum red gelince hevesim kırıldı, başvurmaya cesaretim kalmadı. Şimdi evlenicem ve Diyarbakır'a taşınacağım, benim için Diyarbakır demek çalışma imkanım yok demek :/ Gelecek kaygısı içimi yedi bitirdi 2 senedir. Sana verecek tavsiyem yok ama yalnız değilsin bil isterim :)

    http://voila-benim-dunyam.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  9. @ Jelibin, inşallah kapı gibi yapabilirim sözeli de.. :) Allah yardımcımız olsun :)

    @ Voila, sana da desteğin için teşekkür ederim. Ne güzel evleniyorsun demek? Allah mutluluk huzur versin :) hayatında böyle bir olaya bir an önce adım atabilmen ne kadar hoş. Darısı başıma :) Allah yardımcımız olsun canım ..

    YanıtlaSil
  10. Herseyin hayirlisi olsun tatlim, hayirliysa gecersin insallah sinavi, dualarim seninle : )

    YanıtlaSil
  11. Allah razı olsun vivacım sağol..

    YanıtlaSil
  12. Ben de senin gibi dilciyim ve matematiğin m'sini bilmiyorum bu yüzden sınava başvurmadım, biz dilcilerin ortak sorunu bu matematik. Başarılar diliyorum sınavda, hakkında en hayırlısı neyse o olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Onorrcum teşekkür ederim biraz geç olsa da :) bakalım artık duruma göre. Olmazsa bana turizm sektör yolları görünecek gibi :P

    YanıtlaSil
  14. Canım, bence tam da babanın sana güvendiği gibisin ama 1 yıllık işsizlikten kendini yetersiz hissediyorsun. Hissetme! Duaların kabul olsun, Allah gönlüne göre versin. İyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  15. Sevdacım çok teşekkür ederim. İnşallah hepimizin duaları kabul olur. Allah yardımcımız olsun :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?