26 Temmuz 2012 Perşembe

Yeni Essence'lerim..

Herkese merhaba,
Babam geçtiğimiz günlerde Almanya'dan döndü. O gitmeden öncede blogda bir yazı paylaşmıştım. Çünkü istediğim bir kaç ürün vardı ve o ürünler Almanya'da nerede satılıyor merak ediyordum. Sağolsun bir kaç blogger arkadaş yardımcı olmuştu. 
Ama ne yazık ki babam aradığım ürünlerin hiç birini bulamamış. Essence stand görevlisi bir Türk kızı ise bu ürünleri vermiş babama. " Istediği renkler buna benzer olabilir" diyerek :P Halbuki alakası yok. Üstelik allıkların üzerlerinde koruma bantları yoktu. Sanırım tester ürünleri vermiş babama. Emin değilim. Babam bu işlerden hiç anlamaz. Yine de sağolsun eli boş gelmemiş.Ama allıklara çok canım sıkıldı. Bakıyorum bunları ne yapsam diye. Atmaya da elim varmıyor. 
Ojeleri ilk başta beğenmemiştim, 38 numara hariç, onu yedekleyebildiğime çok sevindim, sonradan hepsi hoşuma gitti. Hepsi de Türkiye'de olan renkler sanıyorum.




Allıklar konusunda, dediğim gibi tereddütteyim. Ben aslında iki tane Nyx allık sipariş etmiştim ya neyse :)


Babacığımın canı sağolsun ne diyeyim :)
Bu arada kızlar nyx Türkiye'ye geldi mi artık? Kırmızı krem allığını çok istiyorum. Bulabilecek olan varsa bana yazabilir mi lütfen?


Sevgiler 
xoxo

9 yorum :

  1. cnm güle güle kullan,allıklarıda atma cnm kullanırsın belki yada hediye edersin beğenen birine:)

    YanıtlaSil
  2. nyx'ler douglas da satılmaya başlandı :) blogum makyajgunun.blogspot.com beklerım :)

    YanıtlaSil
  3. Aliklar kalsin bir kosede canim:-)belki ilerde cekilis yaparsin:-)yada hediye edersin bize yada bana:-):-):-)bellimi olur:-)

    YanıtlaSil
  4. Allıklar kullanılmış gibimi yoksa pürüzsüz olur anlaşılır zaten

    YanıtlaSil
  5. Youknow, anlayamadım yani miktar olarak bana çok az geldi allıklar ve çok akışkan hemen kabı içinde kayıyor. Bilemiyorum. Pek içime sinmedi..

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. heheh çok hoşsun Nihancım :))

    YanıtlaSil
  8. hooşluktan değilll youtube'u karıştır biraz gerçekten oluyoooooo

    YanıtlaSil
  9. canım yeni cicilerine bayıldıım:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?