6 Ağustos 2012 Pazartesi

Down Under Naturals alışverişim..


Herkese merhaba,
Gliss maceramın kötü sonlanması sonucu yeni bir arayış içine girdiğimi söylemiştim. Bloglarda gördüğüm Nude serisi de ilgimi çekiyordu bir süredir. Kuşadası'nda da olduğunu duyunca gidip aldım iki gün önce.
Saçım maalesef ince telli ve çok cansız bir yapıya sahip. Ben de bana uygun şampuan serisini seçebilmek için Selen kozmetiğe facebook üzerinden mesaj attım ve bana güçlendirici seriyi önerdiler. Seri olarak alacaktım fakat öncelikli olarak elimdeki saç kremlerini bitirmeyi düşündüm. Saç kremi yerine daha çok ihtiyacım olduğunu düşündüğüm serumu aldım.



Serumu ve şampuanı düzenli olarak kullanıp en kısa zamanda yorumlarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Umarım olumlu sonuçlarla karşılaşırım. 


Ayrıca şampuanın içerisinde paraben olmaması bir çok kişide olduğu gibi bende de olumlu bir bakış açısı oluşturdu ürüne karşı. İnşallah aradığımı bu şampuanda bulurum.



Şampuanı kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını alabilir miyim??



Sevgiler 
xoxo

2 yorum :

  1. canım şampuanı hakkında sana yorum yapamam ama serumu bugüne kadar kullandıklarım arasında en iyisi!
    her banyodan sonra muhakkak sürerim kesinlikle doğru bir ürün;)

    YanıtlaSil
  2. bu şampuan gerçekten muhteşemm bide watsons dan aldığım live clean diye bi şampuan kullanıyorum uzun zamandır çok memnunum şimdi bioblası denicem bakalım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?