29 Ağustos 2012 Çarşamba

Fransa'dan gelen hediyelerim ..

Dün üniversiteden çok yakın olan kız arkadaşım Kuşadası'na beni ziyarete geldi. Bundan yaklaşık bir buçuk ay öncesinde de Paris'ten dönmüştü ve bana hep bir sürprizi olduğundan bahsediyordu. Ojelere olan düşkünlüğümü bilen arkadaşım bana bu cicileri almış. Hepsini çok beğendim ama Estee Lauder'dan neredeyse gözümü alamadığımı da söylemeliyim. 






Şişelerin tasarımları harika. İlk kez bu denli güzel bir şişe tasarımına sahip ojelerim oldu. Renklerini de çok beğendim!!



Normalde altın sarısı oje sevmem ama bu rengi beğendim. Gözü çok yoran ve göze batan bir renk değil o nedenle kullanabileceğimi düşünüyorum :) Bu ojenin de şişe tasarımını çok beğendim ama Estee Lauder hala favorim :)


Bourjois'nın farklı bir kaç ürününü bloglarda görmüştüm. Kız arkadaşım bana müthiş bir bordo rengi almayı tercih etmiş, iyi de etmiş. Rengi çok beğendim. Fırçası da çok ilgimi çekti. Alışık olduğum bir fırça türü değil.  Yassı ve geniş bir yapısı var. Böylelikle daha az hata ile daha çabuk ojeyi sürebileceğimi düşünüyorum.


Kız arkadaşıma bu güzel hediyeleri için teşekkür ediyorum :)


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Bu da ayrı bir merak işte, ben arkadaşım yurtdışından puro gelince sevinirim, normal kadınlar oje gelince:))

    YanıtlaSil
  2. şişeler sahiden çok şirin(:

    YanıtlaSil
  3. Adaşım, anneme ve babama sorarsan da anormallik. Ben aralarda gidiyorum galiba :P

    Semma, değil mi ama? :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, güle güle kullan ^^
    Swatchlamanı dört gözle bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan, içim gitti.
    Yurt dışında arkadaşım olmalı dedim bi an :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?