3 Ağustos 2012 Cuma

Gliss'in bu serisi maalesef bana uymadı :(

Herkese merhaba,
Bugün, bir çok kişinin iyi yorumlarını okuyupta almış olduğum Gliss ultimate repair serisinden bahsetmek istiyorum.
Serinin şampuanı, maskesi ve spreyini aşağı yukarı bir buçuk ay önce Watsons'tan 3 al 2 öde kampanyasından yararlanarak almıştım. Çok merak ettiğim bir seri idi. Aldığım gün itibari ile kullanmaya başladım. Ürünlerin 3ü de bitmek üzere. Gliss in memnun kaldığım ürünleri olmuştu ve bu seriden de memnun kalırım diye kesin gözüyle bakıyordum ama maalesef saçlarımı onarması gerekirken daha da yıprattı. Saç dökülmem arttı ve kuru olan saçlarım daha da kurudu. :( O nedenle şu an yeni bir şampuan alıp deneme aşamasındayım.

Tabii bunlar kişisel şeyler , suçu firmaya yüklemek olmaz. Herkeste aynı etkiyi gösterecek diye bir şey yok. Ama bu kadar kişinin memnun kalıpta ben de tam tersi bir olumsuz etki göstermesi çok ilginç. :) 





Bu seriden çok umutluydum ama maalesef istediğim etkiyi göremedim. 
Gliss in kokusuna da bir çok blogger arkadaş olumsuz yönde yaklaşıyor. Ben de aksine gliss in ürünlerinin kokularını beğeniyorum :D 
Bu serinin kokusu diğerlerine göre biraz daha ağır ama beni rahatsız etmedi.
Aranızda bu seriyi kullanan oldu mu peki? Ben gibi olumsuz etki ile karşılaşanlarınız???


Sevgiler
xoxo

16 yorum :

  1. Ben de bu seriyi kullandım saçlarımı inanılmaz uzattı :) Her ürün her insanda aynı etkiyi göstermiyor maalesef dediğin gibi.

    YanıtlaSil
  2. Ezgicim ne güzel saçlarını uzattı demek. Keşke o etkiyi ben de görseydim :) saçlarım o kadar geç uzuyor ki :(

    YanıtlaSil
  3. şaşırdım ve üzüldüm,umarım en kısa zamanda sana çok iyi gelen bir şampuan bulursun canım ^^
    ben bu seriyi kullanıyorum,özellikle o maskesiz yaşayamam yani,yapamam :D
    o kadar iyi geldi saçlarıma:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel saçına iyi gelmiş olması :) senin adına sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. benim saçlarımada kötü geldi:D saçlarımı inanılmaz ağırlaştırdı ,hiç iyi gelmedi anlayacağın:) saçların uzamıyorsada vitamın takviyesi alabilirsin canım en iyisi içten beslemektir bünyeyi :D

    YanıtlaSil
  6. Demek seni de yaktı gliss :D sağol canım vitamin takviyesi şart galiba. İyi besleyeyim kendimi :D

    YanıtlaSil
  7. canım bu seriden ara ara kullanıyorum bende. ama tam seri olarak değil. Mesela sadece şampuan ve maskesini kullandım şimdiye kadar. her ikisindende memnun kaldım oldukça. ama benim saçlar oldukça işlemli..senin sacında açtırma, boyama falan var mı?

    YanıtlaSil
  8. Hayır canım açtırma yaptırmadım şimdiye kadar. sadece geçen kış evde saç tonumun bir ton açık kahve rengine boyamıştım saçımı. Ondan sonra da boya sürmedim tekrar.

    YanıtlaSil
  9. ben de sadece maskesini kullaniyorum bu serinin. coook memnunum, kokusuna da bayiliyorum tek kelimeyle :)

    YanıtlaSil
  10. saçların ole kıvrcık dolaşık gozukmuyor gordum bıyerde allah allah nıye kotu geldıkı bu serı sana gliss ıyıdır hlbukısı canım bak bu maskeyı alcakdım senın yuzunden vazgecdım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerde gördün bakayım :) yok evet öyle dalgalı-kıvırcık arası bir şey artık saçım :P bilmiyorum ben sevmedim ama belki sen seversin. Seveni çok bu serinin ne de olsa.

      Sil
    2. bılmıyoruMkı okDAr konu varki ama saçını boyatmıssın 4 tane resım vardı flaslı flassız yazmıssın sanırım bakk hafızaya gel hfızaya gordunmu kıss nasılda htlıyorumm aman allahımm :DD
      bılmem aRtık ben begendım saçlarınn dalgası yerınde ole cok kıvırcık degıLdi ...
      diyorsunn! hımm ama sen begenmedınyaa bende begenmem işde almıycam bı olumsuz yorum benı mahvettı goruyormusun suncagıza gusel deseydınn olurmuydunn haa !!

      :)))

      Sil
    3. Doğru ya ben bile unutmuşum öyle bir post yayınladığımı :P Benim saçımın arkası dalgalı, iç kısımlar kıvırcık. Böyle aralarda bir saç işte. Ah ahh eskiden bildiğin bonustum ama eski güzelliği kalmadı saçımın :(
      Hoşuma giden bir maske falan olursa paylaşırım sen de onu alırsın madem :D

      Sil
    4. ben beğendım ama saçların guzel gozuKuyordu yumuşacık goruntusu vardı dokunmadım ama ole his geldi bana hehe :-P
      ıyı edersın aceLem yok zatiinnn glıss genel olRak hoş bıran once payLaşş !
      :DD

      Sil
  11. bana hiç iyi gelmedı saçlarımn uçları takılmaya başladı sertleştı ne yaptıysam düzeltemdım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher yıpranmış saçlar için olan saç bakım maskesini deneyebilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?