27 Eylül 2012 Perşembe

Bu kitapları okumanız tavsiye edilir..


Ben tam bir kitap kurdu sayılmam. Bazen arka arkaya kitaplar bitirdiğim olur, bazense aylarca elime kitap almadığım.. Bu aralar yine kitap merakım üzerimde. 
Geçtiğimiz günlerde okuduğum iki kitaptan size bahsetmek istiyorum.
İskender Pala! Bir çoğunuz onu Babil'de ölüm İstanbul'da aşk kitabı ile tanıyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. Ben henüz o kitabı okumadım. Aldım ve okunmayı bekliyor. İskender Pala'nın ilk okuduğum kitabı işte bu! 
Yazar, Tsk' ya kabul edildikten sonra başına gelen olayları anlatmış bu kitabında. Türkiye'mizin gerçeklerini, adaletsizliğimizi, insanların çıkarları ve kariyerleri için diğer başarılı insanları nasıl harcadıklarını, Türkiye'mizin gelişmesinin önünde çıkarları ve yüksek egoları yüzünden nasıl engel çıkardıklarını çok akıcı ve dosdoğru anlatmış. Okurken ağladım, güldüm ama şunu bir kez daha fark ettim ki Allah, sen vazgeçmedikçe senden asla vazgeçmiyor. İnançlı bir adamın zorluklar içinde geçmiş ama yıkılmamış, parçalanmamış hayatını okuyacaksınız bu kitapta, tek solukta.






Bir diğeri ise Hayat Önümden Geçti. Yazarın başka kitabını bulamadım. Sanırım yazdığı ilk ve tek kitabı bu. 
Bu kitabı okurken hayatınıza bir kez daha şükredecek ve cehalete bir kez daha küfredeceksinizdir. 
Küçük bir kızın yaşadığı sevgi açlığı, büyürken "namus" adı altında ona yaşatılanlar ve sonrasında yaşadıkları.. İçinizi burkacaktır. Bu kitap ile sevginin hayatımızdaki önemi bir kez daha açığa çıkacak.


Hikayesini gerçek hayatlardan almış kitapları her zaman daha çok sevmiş ve değer vermişimdir. Aslında bu kitapları yazanlar özel insanlar, hayatlarını bizlere açacak kadar cesur insanlar. Bize de düşen okumak ve ders çıkarmak oluyor sanırım. 



Sevgiler
İyi okumalar
xoxo

2 yorum :

  1. Çok güzel kitaplara benziyor her ikisi de.
    Listeme ekledim:)
    Paylaşım için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  2. İyi yapmışsın :) tavsiye edecek kitapların olursa tavsiyelere açığım ben de :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?