22 Eylül 2012 Cumartesi

Evlenesim geldi resmen ..


Kızlarrrrr, Facebook ta tesadüfen bir sayfaya denk geldim. Fotoğraf meraklısı bir insan olduğum için hele ki düğün fotoğraflarına bakmayı seven biri olduğum için bu sayfa direk ilgimi çekti. Ayrıca fotoğraflara bakarken hayalimdeki gelinliğide bulduğumu söylemeden edemeyeceğim :D
Önce size link i veriyorum;



Bu hanım hanımcık gelinin üzerindeki gelinlik... Çok güzel! Sade ve şık. Üstelik prenses etek. Bilmem kaç sene sonrası için bunu istiyorum ! :P


Şu anki adayım ile evlenecek olursam inşallah, albümde bu tarz bir fotoğraf kesinlikle olmalı. Ama onun elinde elektrosu ve benim elimde basım.. :D



Bu fotoğrafı da çok beğendim. Güzel düşünülmüş :) 


O linke bakarsanız, evlilik arifesinde olanlara güzel fikirler sunabilecek tarzda fotoğraflar olduğunu göreceksiniz :)

Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. ayy sorma ya, bazen sırf bu fotolar yüzünden hemen evlensem diyorum :)) harikalar, doğal pozlar.. gelinlik de tütü etek gibi bu sene çok var heryerde benm de favorim :)

    YanıtlaSil
  2. hahhaha:)süperler hepsi ben de çok sevdim..
    bu arada butiğim açıldı,ürünler çok yeni...
    göz atın lütfen.
    chfashiontrendbutik@blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba ,
    blogunuzu takipdeyim ...bu arada butiğim açıldı,ürünler çok yeni...
    göz atın lütfen.
    chfashiontrendbutik@blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Düğünde en eğlenceli ve güzel bu fotoğraf çekilmek olmalı.:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?