2 Eylül 2012 Pazar

Flormar 441..

Herkese merhaba,
Dün size Flormar'ın yeni çıkardığı ruj serisinden kısaca bahsetmiştim, burada. Ruju aldığım gün spring summer 2012 koleksiyonundan 440 ve 441 numaralı ojeleride aldım. Mavi tonlarını çok sevdiğim için aralarında seçim yapamadım ve ikisini de aldım. Renkler birbirine çok benziyor. Ben ilk olarak 441 numarayı denedim. 



Her ne kadar fotoğraflarda yeterince iyi yansıtamamış olsamda 441 yeşil alt tonlu bir mavi. İçinde hafif yeşilimsilik görmek mümkün. 440 ise tam bir mavi.


Alttaki bu fotoğraf rengi daha iyi yansıtıyor sanki.
Ojenin yapısı çok güzel. Tek kat bile yetiyor ama ben 2 katçı olduğum için, 2. katı yine sürdüm. Çok çabuk kuruyor ve sürümü çok kolay. Başarılı bir seri olduğunu düşünüyorum diğer renkleri de aynı tadı veriyor ise eğer.


Bu fotoğraf ise flaşsız çekildi. Hep diyorum ojelerde mavi ve yeşil tonlarını çok seviyorum, özellikle de mavi tonlarını. O nedenle bu renk benim favorilerim arasına girdi bile.


Flormar firmasından ilgisiz ve burnu havada tavırlarından dolayı biraz soğumuş olsam da yine de yiğidi öldür hakkını yeme derler. Son zamanlarda çok başarılı ürünler çıkardıkları bir kesin. Tebrik etmek lazım. 

Sevgiler 
xoxo

2 yorum :

  1. Aynı ojeden bende almisim. Bugün ne sürsem diye bakarken farkettim =) Gercekten muhteşem bir rengi var.

    YanıtlaSil
  2. O zaman elin 441 e gitsin şekerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?